نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1400 - 7:25   |   کد مطلب: 30481
پیام فرماندار ملایر به مناسبت هفته بسیج:
بسیج نماد باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است
"قدرت الله ولدی" معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش ملایری‌ها؛ "قدرت الله ولدی" معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسیج عصاره خوبی‌ها و فضیلت‌های ملت است، بسیج آمیزه‌ای از زیبایی، شکوه، مهربانی و اقتدار است.

امروز بسیج نماد باشکوهی از وحدت، همدلی و یکپارچگی است که جامعه را به سمت ارزش‌های متعالی رهنمود می‌سازد و فقط در قاموس انقلاب اسلامی و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام می‌توان آنها را تفسیر و تعبیر کرد.

اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج مستضعفان با صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در سپهر میهن اسلامی، نقس آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز این نهاد مبارک و مردم‌پایه، امروز بیش از هر دورانی در کارکردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده است.

بدون شک با ترویج و تثبیت روحیه جهادی و تفکر بسیجی، می‌توان از گذرگاه‌های سخت جنگ اقتصادی رهایی یافته و به قله‌های مرتفع و بی‌بدیل گام دوم انقلاب اسلامی که از دغدغه‌های رهبر فرزانه انقلاب (مد ظله العالی) است، دست پیدا کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان‌های تمدن‌ساز شهیدان و حماسه‌سازان در عرصه‌های مختلف، دفاع از انقلاب و میهن اسلامی و تجلیل از مجاهدت‌های مخلصانه و خدمات بی‌منت و بی‌انتهای بسیجیان در تمامی عرصه‌ها، امید دارم با تداوم موفق جلوه‌گری‌های تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و لایتمدار، تحت راهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، به زودی شاهد طلوع خورشید ولایت عظمی در جهان هستی و پیشرفت و سربلندی روزافزون میهن عزیزمان باشیم.

"قدرت الله ولدی"
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار