نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1400 - 10:20   |   کد مطلب: 30485
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: تفکر بسیجی به همراه بسیج تارهای عنکبوت ایجادشده بر کشور در بخش‌های سیاسی و دینی را می‌زداید.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری امام‌جمعه ملایر در دیدار با بسیجیان شهرستان ملایر با اشاره به جایگاه والای بسیج در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یک حرکت عمومی و مستمر برای رسیدن به اهداف عالیه تعریف ویژه بسیج در کشور است.

وی بابیان اینکه امام خمینی(ره) با تشکیل بسیج نهالی پرقدرت را برای انقلاب غرس کرد، گفت: با حرکت و پیشرفت بسیج در برهه‌های مختلف انقلاب مشاهده شد که چه گوهر گران‌بهایی برای کشور توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب باقی‌مانده است.
امام‌جمعه ملایر تصریح کرد: شجره طیبه بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس میوه‌های شیرین و ارزشمندی را به کشور تقدیم کرد و ثمره آن پیروزی در جنگ تحمیلی بود.
وی بابیان اینکه این شجره طیبه همچنان پربار است و میوه‌های شیرینی را به کشور ارزانی می‌کند، تأکید کرد: بسیج یک مجموعه پرتحرک، پر جنب‌وجوش و فعال  است که در بزنگاه‌ها با موفقیت عمل می‌کند.
حجت‌الاسلام برقراری تأکید کرد: د بسیجی بودن با تنبلی و تن سایی قابل‌جمع نیست و آدم تنبل نمی‌تواند بسیجی باشد چراکه بسیج پرانرژی، فعال و بانشاط است.
وی گفت: بسیج در هر برهه از زمانی که  نظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حاضر است برای پیشرفت کشور و مردم تلاش می‌کند.
امام‌جمعه ملایر بابیان اینکه بسیج یک حرکت مستمر است و  احساسی عمل نمی‌کند، تأکید کرد:  بسیج وظیفه‌شناس و تکلیف مدار است و هر جا احساس تکلیف کند حاضر می‌شود.
وی گفت: بسیج یک شرکت خدماتی نیست که برای خدمات‌دهی به هر چیزی وارد عمل شود بلکه بسیج دارای یک اهداف عالیه است که در راستای آن تلاش می‌کند.
حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به نقش بسیج در بزنگاه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور تصریح کرد: تفکر بسیجی به همراه بسیج  تارعنکبوت‌های ایجادشده بر کشور  در بخش‌های سیاسی و دینی را می‌زداید.
وی تأکید کرد: رسالت سازمان بسیج حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن در مقام عمل و بیان و قول و زبان است.
 وی گفت: بسیج باقوت و قدرت راهش را ادامه می‌دهد و برای رسیدن به اهداف عالیه تلاش می‌کند و در مقابل دشمنان باقدرت ایستادگی کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

* اگر بسیج در وسط میدان نباشد ارزش‌های انقلاب حفظ نمی‌شود

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار  با اشاره به لزوم اشاعه تفکر بسیجی در کشور اظهار کرد:  یکی از نیازهای اساسی امروز ر کشور انسجام نیروهای انقلابی است.
وی بابیان اینکه  باید برنامه‌ریزی جدی این جبهه برای افزایش ضریب نفوذ تفکر جبهه انقلاب در بین مردم انجام شود، تأکید کرد: کارهای مختلف در این  زمینه آغازشده است تا مردم نسبت به کشور دل‌خوش باشند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی وی بابیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و تفکرات انقلابی و بسیجی در بین مردم است تأکید کرد: برگزاری برنامه‌ها در مناطق مختلف شهرستان با برنامه‌ریزی‌های صحیح  برای اشاعه این تفکر صورت گیرد.
وی تأکید کرد: اگر بسیج در وسط میدان نباشد ارزش‌های انقلاب حفظ نمی‌شود این مسئله مهمی است که اگر جریان تاریخی و جایگاه بسیج بنگریم به ارزش والای بسیج پی می‌بریم.
بیگی نژاد با اشاره به عملکرد یک‌صد روزه دولت تصریح کرد: در این مدت علی‌رغم تأکید رهبری بر همکاری دولت و مجلس برای تشکیل سریع دولت، کند عمل کرده است.
وی بابیان اینکه با توجه به‌تمامی فشارهای مجلس روند تغییر استانداران به‌کندی انجام شد و هنوز عده‌ای از استانداران دولت قبل تغییر نکرده‌اند تصریح کرد: مردم منتظر تغییر هستند و باید این تغییرات به‌خوبی در بین مرد حس شود.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار