فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

6. آذر 1400 - 23:12   |   کد مطلب: 30495
«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی شهادت «مهدی رفیعی» از کشتی گیران ورزش نهاوند را تسلیت گفت.

به گزارش ملایری‌ها؛ «مهدی رفیعی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی نهاوند روز گذشته /جمعه/ حین انجام ماموریت برای دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی در پیام خود آورده است: پهلوانان واقعی شهدا هستند و الحمدالله که ورزشکاران و کشتی‌گیران در همه عرصه‌ها به ویژه شهادت افتخار آفرین بوده‌اند.

وی اضافه کرد: باعث افتخار جامعه کشتی کشور است که چنین جوانانی را در دل خود دارد و امثال شهید مهدی رفیعی و جانباز حسن مولوی باید الگوی جوانان نهاوند، استان همدان و در نهایت کشور باشند.

دبیر در این پیام شهادت جانسوز شهید امنیت مهدی رفیعی را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده محترمشان، مردم نهاوند، جامعه کشتی و ورزش استان همدان و کشور تبریک و تسلیت گفت.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری همدان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروی انتظامی ساعات اولیه بامداد روز گذشته (جمعه ۵ آذر) به دنبال شناسایی و کشف مخفیگاه یکی از اراذل شرور و توزیع کننده مواد مخدر در شهرستان نهاوند به هویت «امید_ج» انجام شد.

رییس فدراسیون کشتی شهادت کشتی‌گیر نهاوندی را تسلیت گفت

«مهدی اخوان» اظهار داشت: ماموران در جریان این درگیری، متهم را مجروح و دستگیر کردند که در حین اجرای عملیات یکی از سربازان وظیفه نیروی انتظامی شهرستان براثر تیراندازی فرد شرور و اصابت گلوله مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: این سرباز وظیفه نیروی انتظامی شهرستان نهاودند (پلیس آگاهی) به رغم تلاش تیم پزشکی به دلیل شدت جراحت در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ «احمد ساکی» فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند نیز با اشاره به شهادت سرباز مهدی رفیعی در درگیری با شرور و قاچاقچی موادمخدر، گفت: آیین تشییع پیکر این شهید ساعت ۱۵ امروز (شنبه) از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار