نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. آذر 1400 - 9:16   |   کد مطلب: 30502
حسین فارسی گفت: پس از بالا رفتن قیمت نان از روز گذشته در بازرسی های انجام شده 7 واحد نانوایی در سطح شهرستان که دارای کم فروشی و گران فروشی بودند تا اطلاع ثانوی پلمپ شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ از روز گذشته قیمت نان در سراسر استان همدان افزایش یافت و در این راستا توجه به کیفیت نان باز خواسته های اصلی مردم است.

با توجه به این امر مسئولین شهرستان ملایر صبح امروز و در آغازین دقایق فعالیت نانوایی های بازرسی هایی از نانوایی های سطح شهرستان داشتند  و در این بازدیدها کیفیت، وزن و ساعت فعالیت نانوایی ها بررسی شد

حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو ب خبرنگار ما اظهار کرد: از روز گذشته قیمت نان در شهرستان افزایش یافت و با توجه به این سئله باید کیفیت نان نیز افزایش یابد.

وی فزود: چندین سال است که قیمت نان بالا نرفته بود و اکنون با توج به بالا رفتن قیمت نان مردم باید افزایش کیفیت نان را نیز به طور محسوس حس کنند.

فارسی با بیان اینکه اکیپ های بازرسی به صورت روزانه ز نانوایی های سطح شهر بازدید می کنند، تصریح کرد: بازرسین از اتحادیه خبازان، اداره صنعت معدن،  تجارت  و فرمانداری ملایر در سه نوبت از کیفیت نان رادر سطح شهرستان بررسی می کنند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 170 واحد خبازی در سطح شهرستان ملایر عنوان کرد: کیفیت، وزن و ساعت فعالیت از مهمترین مواردی است که در بازرسی ها بررسی می شود.

سرپرست فرمانداری ملایر بیان کرد: در بازدید صبح امروز اکثر نانوایی ها موارد خواسته شده را به خوب رعایت می کردند.

وی گفت: چندی نانوایی نیز دارای یفیت پایین نان بودند که تذرات لازم به آنها داده شد و با نانوایی های متخلف برخورد شد.

فارسی گفت: از روز گذشته 7 واحد نانوایی در سطح شهرستان که دارای کم فروشی و گران فروشی بودند تا اطلاع ثانوی  پلمپ شدند.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار