نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آذر 1400 - 23:33   |   کد مطلب: 30508
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت:از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۵۰۰ دستگاه تبلت توسط خیرین تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمدرضا بشری,مدیرآموزش وپرورش شهرستان ملایر گفت: با توجه به اینکه شبکه آموزشی شاد به عنوان مکمل آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیاز به تجهیزات هوشمند دانش‌آموزی از جمله گوشی و تبلت همچنان وجود دارد.

وی در ادامه  گفت:۴۰ دستگاه تبلت، ۳۰۰ پک لوازم بهداشتی و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند دوره ابتدایی این شهرستان توزیع شد.

مدیرآموزش وپرورش شهرستان ملایر با اشاره به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان بالای ۱۲ سال و اتخاذ تدابیر لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس،بیان کرد: اولیا باید همراه و همگام با مدارس باشند.

بشری با بیان اینکه پس از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا امروز سکوت حاکم بر فضای مدارس با صدای شور و شوق و اشتیاق دانش آموزان شکسته شد تاکید کرد: تأمین سلامت دانش آموزان به عنوان اولویت اصلی آموزش و پرورش به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه آموزش در تمام مدارس شهرستان از حالت صرفاً مجازی خارج و به صورت ترکیبی مدیریت می‌شود، گفت: فعالیت در فضای مجازی و شبکه شاد کنار گذاشته نمی‌شود و همواره به عنوان مکمل آموزش در اختیار فرهنگیان و دانش آموزان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار