نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. آذر 1400 - 23:36   |   کد مطلب: 30509
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با مرگ ۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۲۲ نفر رسیده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ دکتر «محمد طاهری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۹۰۹ بیماران سرپایی مثبت به ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۷ نفر بود که ۸۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۱ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۳۶، بهاریک هزار و ۵۶۱، تویسرکان یک هزار و ۵۷۴، رزن یک هزار و ۲۳۲، درگزین ۴۱۵، فامنین ۴۱۱ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۳۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۷۶۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۳۱ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۹۷۳ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار