نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1400 - 9:19   |   کد مطلب: 30580
هادی بیگی نژاد تأکید کرد: چگونه افرادی که سبب ایجاد فتنه ۸۸ شده‌اند و به کشور خسارت زده‌اند امروز صاحب‌فکر خوانده می‌شوند.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به دیدار مجموعه بسیج اساتید با وزیر علوم تحقیقات و فناوری اظهار کرد: یکی از درخواست‌های اساتید در این دیدار توجه بیشتر به نیروهای انقلابی و بسیجی بود.

وی افزود: اساتید بسیجی در این دیدار از وزیر علوم درخواست کردند که از کسانی که در کارنامه خود سابقه درخشانی نداشته و موضع‌گیری آن‌ها در فتنه سال ۱۳۸۸ بر ضد نظام بوده است و حتی در حوادث آن سال نقش داشته‌اند، استفاده نکند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی استفاده از افراد انقلابی دارای سابقه مثبت را از درخواست‌های دیگر اساتید بسیجی از وزیر علوم تحقیقات و فناوری عنوان و بیان کرد: وزیر در پاسخ به درخواست اساتید، خواسته آن‌ها را تمامیت‌خواهی دانسته است که جای تأمل دارد.

وی افزود: من وزیر همه هستم و از همه افراد می‌توانم استفاده کنم دیگر پاسخ وزیر علوم تحقیقات و فناوری به مجموعه اساتید بسیجی در این دیدار بوده است.

بیگی نژاد بابیان اینکه در این نشست از افرادی که در فتنه نقش داشته و اکنون به‌عنوان مشاور وزیر فعالیت می‌کنند نام‌برده می‌شود، افزود: وزیر بیان کرده است این افراد امروز به من مشاوره می‌دهند چراکه آن‌ها افراد صاحب‌فکری بوده و از نظرات آن‌ها استفاده می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه چرا در هفته بسیج، بسیج به تمامیت‌خواهی متهم می‌شود، تصریح کرد: حتی در قرآن هم در بین مؤمن و کافر و باایمان و مجاهد تفاوت دانسته شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کسانی که در فتنه ۸۸ علیه نظام موضع گرفته و باعث شهادت و درگذشت افراد بسیاری شده‌اند قطعاً باعث ایجاد خسارت زیاد به کشور شده‌اند.
وی افزود: آثار و ضربه‌های فتنه ۸۸ همچنان به کشور باقی‌مانده است که تحریم‌های ظالمانه تنها یک مورد از آن‌ها است و در این شرایط متهم کردن بسیج اصلاً قابل‌قبول نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: چگونه افرادی که سبب ایجاد فتنه ۸۸ شده‌اند و به کشور خسارت زده‌اند امروز صاحب‌فکر خوانده می‌شوند.

وی گفت: برای استفاده از نیروهای حزب الهی جریان ساز پارها به وزیر علوم تحقیقات و فناوری التماس شده است ایشان نپذیرفته‌اند که این برخوردها بی‌دلیل نیست!

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار