پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

14. آذر 1400 - 9:27   |   کد مطلب: 30581
رییس مجمع خیرین سلامت ملایر خبر داد:
کمک ۴۶ میلیون تومانی خیرین ملایری به بیماران سرطانی
عباس آذرهمایون از کمک ۴۶ میلیون تومانی خیرین این حوزه به بیماران سرطانی نیازمند طی ماه گذشته خبر داد و گفت: خیرین سلامت ملایر در آبان ماه مبلغ ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به منظور تهیه تجهیزات پزشکی کمک کردند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عباس آذرهمایون به نگاه جامع خیرین سلامت ملایر به نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان اشاره و اظهارکرد: فعالین این بخش تاکنون گام های موثر و ماندگاری برای کاهش آلام بیماران برداشته اند.
وی با بیان اینکه در زمینه ذبح گوسفند، مشارکت های مربوط به صندوق ها و مشارکت مربوط به قلک ها در ماه گذشته مبلغ پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به حساب مجمع خیرین سلامت از سوی خیرین واریز شد، افزود: در آبان ماه ۲۴۵ بیمار نیازمند به واحد مددکاری مراجعه داشتند.
دکتر آذرهمایون با بیان اینکه از این تعداد ۲۳ بیمار نیازمند به پزشک و آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند و برای هفت بیمار سرطانی پرونده تشکیل شده، ادامه داد: مبلغ ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز به منظور تأمین هزینه پرتودرمانی و شیمی درمانی به ۱۴ بیمار پرداخت شد.
وی از پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب به سه بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه دارویی و درمانی به تعدادی بیمار نیازمند خبر داد و اظهارکرد: همچنین ماه گذشته از سوی خیرین ۲۰ بسته سهم گوشت گوسفندی در بین بیماران نیازمند توزیع شد.
رییس مجمع خیرین سلامت ملایر خاطرنشان کرد: در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به ۱۱۶ بیمار نیازمند شامل کپسول اکسیژن، واکر، تشک مواج، ویلچر، اکسیژن ساز و… اعطای وام قرض الحسنه به دو بیمار نیازمند به مبلغ ۱۰ میلوین تومان، اهدای چند رأس گوسفند از طرف خیرین، اهدای چند دست لباس نو مردانه به نیابت از مرحوم حاج محمد قاسم غیاثوند، اهدای لباس گرم مردانه به نیابت شادروان محمد موسوی مرویلی و اهدای ویلچر، عصای زیربغل، واکر تاشو و صندلی چرخدار، تشک مواج و تهیه شش لیتر مواد ضدعفونی کننده دست برای آرامستان بهشت هاجر از سوی جمعی از خیرین، رقم خورد.
وی با بیان اینکه پروژه خیّرساز " پایگاه سلامت شایگان و معراجی فر" واقع در میدان آزادی، از پیشرفت کاملی برخوردار است، گفت: همچنین با تلاش اعضای مجمع، خدمات پرستاری رایگان در منزل به تعدادی از بیمارن ارائه می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار