نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. آذر 1400 - 8:19   |   کد مطلب: 30583
ناصر قوامی مشفق گفت: در هشت ماه نخست امسال خبرنگاران بسیجی استان همدان نزدیک به پنج میلیارد تومان در راستای کمک معیشتی به مستمندان و فقرا جمع‌آوری کرده‌اند.

به گزارش ملایری‌ها؛  ناصر قوامی مشفق مسئول بسیج رسانه همدان در حاشیه بازدید از طرح اقتصاد مقاومتی پرورش ماهی در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین اقدامات اهالی رسانه استان همدان اظهار کرد: در راستای منویات رهبری و فرمان ایشان در ابتدای سال مبنی بر حمایت مجدد از کمک‌های مؤمنانه سازمان بسیج رسانه استان همدان با استفاده از ظرفیت خبرنگاران بسیجی و اهالی رسانه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه کردند.

وی افزود: در هشت ماه نخست امسال خبرنگاران بسیجی استان همدان نزدیک به پنج میلیارد تومان در راستای کمک معیشتی به مستمندان و فقرا جمع‌آوری کردند.

مسئول بسیج رسانه همدان بیان کرد: خرید تجهیزات تنفسی و موارد بهداشتی و توزیع بین نیازمندان، خرید البسه گرم و لوازم‌التحریر برای دانش آموزان و کمک به خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات اهالی رسانه استان همدان است.

وی با اشاره به ظرفیت ویژه اهالی رسانه در زمینه‌های مختلف بیان کرد: از اهالی رسانه استان درخواست شده از تمامی ظرفیت خود در بحث کمک‌های مؤمنانه استفاده کنند.
قوامی مشفق گفت: مسئولین نیز می‌توانند با استفاده ز ظرفیت انعکاس اخبار اصحاب رسانه برای بیان رویدادهای خوب برای تقویت و تشویق خیرین برای کمک‌های مؤمنانه استفاده کنند.

وی بابیان اینکه بسیج رسانه از طرح‌های اقتصادی اصحاب رسانه حمایت می‌کند، تصریح کرد:با توجه به صحبت‌های انجام‌شده با سازمان بسیج سازندگی از طرح‌های اشتغال‌زایی اعضای بسیج رسانه حمایت می‌شود.

مسئول بسیج رسانه همدان گفت: اعضای بسیج رسانه استان همدان می‌توانند با معرفی طرح‌های خود پس از بازدید بررسی طرح از حمایت‌های بسیج سازندگی و سپاه استان برخوردار شوند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار