نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. دى 1400 - 10:04   |   کد مطلب: 30650
هادی بیگی نژاد بابیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم وظیفه همگانی امروز ما است، تصریح کرد: نخستین مسئله در ترویج این مکتب بیان خاطرات سردار سلیمانی و اقدامات آن است.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها  با اشاره به جایگاه سردار حاج قاسم سلیمانی در دل و قلب مردم اظهار کرد: سردار سلیمانی ازجمله افرادی بود که هر آنچه از دین اسلام فراگرفته اعتقاد داشت، به آن عمل می‌کرد.
وی بابیان اینکه حاج قاسم در عرصه مدیریت نیز هر آنچه را که از اسلام فراگرفته بود عمل می‌کرد، تصریح کرد: عملکرد سردار سلیمانی در حرف و عمل یکی بود و این شهید والامقام را می‌توان به‌عنوان یک نمونه کامل مدیریت جهادی انقلابی دانست.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه سردار علی‌رغم بیماری جسمی لحظه‌ای از کوشش و تلاش برای اعتلای اسلام دریغ نمی‌کرد، تصریح کرد: حاج قاسم دائم در حال سفر از کشوری به کشور دیگر برای پیروزی جریان مقاومت بود و در جریان همین سفرها هم در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
وی با تأکید بر اینکه ترویج مکتب حاج قاسم وظیفه همگانی امروز ما است، تصریح کرد: نخستین مسئله در ترویج این مکتب بیان خاطرات سردار سلیمانی و اقدامات آن است.
بیگی نژاد بابیان اینکه باید به‌گونه‌ای این تفکر را در بین مردم گسترش داد تا علاوه بر پذیرفتن به این مکتب عمل کنند، عنوان کرد: هر کس به میزان توانایی خودش می‌تواند در ترویج این مکتب سهم داشته باشد.
وی برخورد بارحمت و عطوفت را از دیگر ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: باید تا می‌توانیم خاطرات سردار سلیمانی را برای مردم بیان کنی تا مردم بدانند سردار چه کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ایمان و عمل صالح را راز محبوبیت حاج قاسم عنوان کرد و گفت: با توجه به درجه بالای معنویت سردار سلیمانی و عمل به احکام و دستورات الهی، خداوند محبت او را در دل مردم جای داد.
وی افزود: حاج قاسم هیچ‌گاه چیزی را برای خود نمی‌خواست و جر خدمت به مردم به چیزی فکر نمی‌کرد و همین باعث محبوبیت بالای او در بین مردم بود.
بیگی نژاد بابیان اینکه سردار سلیمانی نماد شجاعت، قدرت و عمل به باورهای انقلاب است، تصریح کرد: خدمت خالصانه به مردم یکی از راه‌های دیگر ترویج تفکر حاج قاسم است.
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار