نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. دى 1400 - 10:03   |   کد مطلب: 30842
سردار سالار آبنوش گفت: نظام ما امروز در دنیا صاحب عزت بالایی است و قدرت امروز ایران اسلامی به دلیل رهبری و ولایت‌فقیه است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار سالار آبنوش در یادواره شهید محمدظاهر عباسی شهید شاخص سال ۱۴۰۰ تیپ 32 پیاده انصارالحسین (ع) در مسجد چهارده معصوم ملایر با اشاره به جایگاه شهدا اطهار کرد: در غبار شبهات و فتنه و فضای مجازی امروز خودآگاهی و خدا آگاهی مهم‌ترین وظیفه ما است.

وی بابیان اینکه خودآگاهی غنا و عیار به خدا آگاهی می‌بخشد و این همان بصیرت است، تصریح کرد: کسی که خدا آگاه و بصیر شده آزاد و صاحب آزادی می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش شهدا و انقلاب اسلامی در جایگاه جهانی ایران تأکید کرد: جایگاه ایران اسلامی در دنیای امروزی غیرقابل‌اغماض است و خود غربی‌ها اعتراف کرده که بدون ایران تصمیم‌گیری درباره برخی از مسائل غرب آسیا غیرممکن است.

وی با اشاره به اقدامات و جنایات آمریکایی‌ها و دولت‌های غرب پیش از انقلاب اسلامی تصریح کرد: تمامی قدرت‌های دنیا امروز در برابر ایران حالت پدافندی داشته و سر تعظیم در برابر قدرت ایران باید فروآوردند.

سردار آبنوش تصریح کرد: نظام ما امروز در دنیا صاحب عزت بالایی است و قدرت امروز ایران اسلامی به دلیل رهبری و ولایت‌فقیه است.

وی بابیان اینکه امام خمینی (ره) راه را برای کشور ما باز کرد، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز در ولایت ذوب‌شده و از هیچ به ابرقدرت تبدیل‌شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تأکید کرد: ایران اسلامی ابرقدرت جهان ازلحاظ علم، فنّاوری و پزشکی است و امروز ما امیر بر دریا بوده و در بحث موشکی و هسته‌ای جز کشورهای پیشتاز هستیم و این‌ها در سایه‌سار ولایت به‌دست‌آمده است.

وی بابیان اینکه ملت ایران حول محور ولایت توانسته قله‌های پیشرفت را فتح کند، تصریح کرد: دشمن امروز بیکار ننشسته و در فضای مجازی هرروز به دنبال شبهه افکنی بوده و به دنبال جلوگیری از پیشرفت ایران است.

سردار آبنوش تأکید کرد: مسئولین خائن باعث به وجود آمدن مشکلات در کشور بودند و جان انسان‌ها را سپر خواسته‌های خود می‌کردند اما امروز باید با حضور نیروها و مدیران انقلابی وضعیت هرروز بهتر می‌شود.

 وی گفت: تا زمانی که پیوند ولایت و امت وجود دارد کشور آسیب‌ندیده و دشمن هرروز نقشه‌های شومی به دنبال تفرقه بین این دو است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش رزمندگان استان همدان در دوران دفاع مقدس گفت: استان همدان دارای بیشتر هشت هزار شهید است که نشان از عظمت و جایگاه این استان در دوران دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: ملایر. نیز دارای شهدای بزرگی است که حاج حسن تاجوک اسطوره ادب و نجابت بزرگ شهدای این شهر است.

وی بابیان خاطراتی از شهید عباسی بیان کرد: نجابت بزرگ‌ترین ویژگی شهید محمد ظاهر بود و سخنان امروز مادر این شهید نشان داد از‌ چه دامنی پرورش‌یافته است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار