نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. دى 1400 - 12:24   |   کد مطلب: 30844
وضعیت آسفالت محورهای مواصلاتی ملایر به‌گونه‌ای افتضاح است که حتی اگر تابلوی ابتدای حوزه استحفاظی ملایر در محور مواصلاتی به سمت اراک و یا همدان نکنید را مشاهده نکنید با تکان‌های شدید متوجه حضور در جاده‌های ملایر می‌شوید.

به گزارش ملایری‌ها؛ جاده باکیفیت مسئله‌ای که در گزارشی با عنوان آرزوی دیرینه ملایری‌ها از آن نام‌برده شده است، از دیرباز از دغدغه‌های اصلی در شهرستان ملایر بوده است.

وضعیت آسفالت محورهای مواصلاتی ملایر به‌گونه‌ای افتضاح است که حتی اگر تابلوی ابتدای حوزه استحفاظی ملایر در محور مواصلاتی به سمت اراک و یا همدان نکنید را مشاهده نکنید با تکان‌های شدید متوجه حضور در جاده‌های ملایر می‌شوید.

انتقاد نسبت به وضعیت آسفالت‌های شهرستان بارها و در رسانه‌های مختلف حقیقی و مجازی مطرح‌شده است اما گویا عزمی جدی برای آن وجود ندارد.

هرچند مدتی یک‌بار با لکه‌گیری مسکنی بر وضعیت محورهای مواصلاتی ملایر صورت می‌گیرد اما متأسفانه بارندگی، یخبندان و تردد خودروهای فراوان باعثمی شود که وضعیت به‌روزهای اول بازگردد.

در کنار تمامی مشکلاتی که آسفالت جاده‌های ملایر دارند برداشتن روکش آسفالت در محدوده روستای مهرآباد تا کرکان در محور مواصلاتی ملایر به همدان وضعیت را چند برابر خراب‌تر کرده است.

وضعیت آسفالت محورهای مواصلاتی ملایر به‌قدری افتضاح و خراب است که حتی صدای خود مسئولین شهرستان را درآورده است و حسین فارسی سرپرست فرمانداری ملایر بابیان اینکه وضعیت راه‌های روستایی شهرستان ملایر علی‌رغم تخصیص اعتبارات برای ترمیم آن‌ها، افتضاح است، تأکید کرد: تردد در محورهای مواصلاتی ملایر همچون حرکت روی ویبره است اما چرا پس از خروج از محدوده ملایر اوضاع راه‌ها بهتر می‌شود؟

هرچند نباید از وظایف این مسئولین در قبال وضعیت راه‌ها چشم‌پوشی کرد اما سؤال بزرگ درباره وضعیت راه‌های ملایر این است گه چرا یک‌بار برای همیشه عزمی جدی از طرف همه مسئولین صورت نمی‌گیرد؟

مسئله مهم دراین‌بین وضعیت برداشتن روکش آسفالت در محور ملایر به همدان و در محدوده روستای مهرآباد تا کرکان است که دلیل عدم آسفالت این محور چیست؟

هرچند سردی هوا از دلایل مسئولین ملایری در جلسات مبنی بر عدم آسفالت این محدوده عنوان‌شده است اما سؤال این است که چرا بدون برنامه‌ریزی این اقدام انجام‌شده است؟

چندین ماه است که وضعیت آسفالت محدوده روستای مهرآباد تا کرکان مفتضحانه است صدای بسیاری از راننده‌ها را درآورده است اما گویا هیچ عزمی برای این وضعیت وجود ندارد؟

دراین‌بین حق عامه مردم از بین رفته است و چه کسی پاسخگوی حقوق عامه مردم است و کدام دستگاه متولی بررسی این حقوق است؟

چرا مسئول این بدون برنامه‌ریزی اقداماتی انجام می‌دهند و که باعث ضرر و زیان به عموم مردم می‌شوند و دراین‌بین صاحبان اصلی انقلاب نادیده گرفته می‌شوند؟

مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند و نباید ضایع کردن حق مردم راحت‌ترین راه برای یک مدیر باشد و مسئولین باید توجه ویژه‌ای به حقوق عامه مردم داشته باشند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار