نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. دى 1400 - 10:36   |   کد مطلب: 30851
شهردار ملایر از ایجاد شرایط و تسهیلات ویژه برای ساخت و ساز واحد های مسکونی در محلات کمتر برخوردار شهر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  مجید فرجی در گفت‌وگو با ایسنا به جلسات شورای تأمین مسکن شهرستان ملایر و همچنین جلسه‌ی ویژه‌ی تخصیص وام که با هدف باز سازی و نوسازی املاک و محلات هدف بازآفرینی شهری و حمایت از تولید و عرضه مسکن تشکیل شده است، اظهار کرد: ۲۴۰ سهمیه وام ۲۵۰ میلیون تومانی برای واحدهای مسکونی تا سقف دو و نیم طبقه و کمتر از آن اختصاص یافت.

فرجی ادامه داد: شهرداری ملایر در راستای تسریع در ساخت و سازها و تشویق ساکنان محلات جعفرآباد، امامزاده عبدالله، نفت سیاه، شمس آباد، سرجو (محله جویبار) و پشت ناسیونال، مجوزهای مسکونی رایگان تا دو و نیم طبقه (حداکثر ۲ واحد) و مازاد بر آن، ۳۰ درصد تخفیف لحاظ می کند.

شهردار ملایر در خصوص عوارض صدور پروانه‌ی ساخت و ساز و ارائه‌ی تسهیلات برای محلات کمتر برخوردار نیز گفت: شهرداری، برای ساخت و ساز واحد های مسکونی در محلات طالقانی، پشت سازمان بهزیستی، محله‌ی گاز طاهری و محله‌ی ۱۵ خرداد، ۶۰ درصد تخفیف قائل می‌شود.

فرجی در پایان از اعمال تخفیفات بر عوارض شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: این تخفیفات به مناسبت ایام الله دهه فجر از تاریخ یکم دی ماه تا سی‌ام بهمن ماه به میزان ۳۰ درصد تخفیف به عوارض بنا، عوارض کسب و پیشه و بهای خدمات نوسازی تعلق می گیرد.

انتهای پیام

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار