نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. بهمن 1400 - 9:40   |   کد مطلب: 30861
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری و نصب سلسله مباحث نمایشگاهی با موضوع «حجاب فاطمی» همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه(س) در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و زن اظهار کرد: همزمان با این ایام اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برنامه‌های مختلفی را در سطح بقاع متبرکه این شهرستان خواهد داشت.

وی از برگزاری ویژه برنامه میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در بقاع متبرکه امامزاده عبدالله ملایر و تکیه ابوالفضل خبر داد و گفت: این مراسم در روز میلاد حضرت زهرا(س) با حضور بانوان ملایری برگزار خواهد شد.

عباسی همچنین از مراسم عطر افشانی و غبار روبی در چهار بقعه متبرکه و شاخص شهرستان ملایر خبر داد و تصریح کرد: این مراسم نیز به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) انجام خواهد شد.

وی در ادامه از نصب سلسله مباحث نمایشگاهی با موضوع حجاب فاطمی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله ملایر خبر داد و گفت این سلسله مباحث نمایشگاهی نیز با هدف ترویج فرهنگ فاطمی و حجاب فاطمی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تجلیل از خدام خواهر بقاع متبرکه ملایر را از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در این ایام دانست و گفت: مراسم مولودی خوانی و دعا خوانی در دو بقعه متبرکه شهرستان از دیگر برنامه‌های ایام میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) خواهد بود.

عباسی يادآور شد: همچنین آذین‌بندی بقاع متبرکه نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در ایام ولادت حضرت زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و زن است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار