نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. ارديبهشت 1401 - 8:46   |   کد مطلب: 31039
سلمان اسماعیلی گفت: مردمی‌سازی یارانه‌ها، اصلاح ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه برای پیاده‌سازی آن مسئولیت داریم.

به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی  فرماندار   در نشست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها با اشاره به مهمترین وظایف مسئولین اظهار کرد:  امروز در یک نقطه مهم تاریخی قرار داریم و دولت به دنبال اصلاح و بهبود معیشت مردم است.

وی با اشاره به مهمترین ثمرات حذف ارز ترجیحی بیان کرد: مردمی‌سازی یارانه‌ها، اصلاح ارز ترجیحی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است و همه برای پیاده‌سازی آن مسئولیت داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه باید اثرات این اقدام دولت برای مردم به صورت واضح مشخص شود تاکید کرد:  یکی از نگرانی های مردم بحث وضعیت تامین کالاهای اساسی است.
وی افزود: ه یچ مشکلی در تامین و تولید کالاهای اساسی نداشته انبارهای کالا در استان تکمیل است و کمبودی  وجود ندارد و این کالاها  در سراسر استان توزیع می شود.
فرماندار ملایر  با تاکید بر برخورد جدی با گرانفروشی و احتکار بیان کرد: با اخلال‌گران در روند اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و همچنین احتکار و گران‌فروشی در کالاهای اساسی به جد برخورد می‌شود.

وی با برشمردن مهمترین وظایف مسئولین در اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها تاکید کرد: یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران شهرستان، عملکرد آنها در اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌هاست.

اسماعیلی گفت: بزرگترین و مهمترین شرط موفقیت ما برای اجرای این ماموریت خطیر، اقناع‌گری است و همه در تبیین این رسالت بزرگ مسئول هستند.
وی با بیان اینکه نظام در حال یک جراحی بزرگ اقتصادی است، تصریح کرد: همه نظام برای پیاده‌سازی این جراحی بزرگ اقتصادی پای کار آمده، مجموعه مدیران دستگاه‌ها، ادارات، اصناف، ائمه جمعه و جماعات و ارگان‌های این شهرستان نیز باید به جد پای کار باشند.

فرماندار ملایر با اشاره به نقش رسانه ها در شرایط حال حاضر عنوان کرد: رسانه‌ها در این راستا موظف به امیدآفرینی هستند و نقشی مهم در این راستا دارند..

وی گفت: جلسات تنظیم بازار به طور مستمر برگزار شده و ناظران و بازرسان از بازار را با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بسیج تا ۲۰ برابر افزایش دادیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار