نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. خرداد 1401 - 8:38   |   کد مطلب: 31136
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر از کشف و متلاشی شدن شبکه اخلال در حوزه آرد و نان ملایر با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و با هماهنگی دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن شبکه اخلال در حوزه آرد و نان ملایر اظهار کرد:  این باند آرد دولتی ملایر را از شبکه توزیع خارج و در بازار آزاد از جمله در استان های قم، تهران و سمنان به چندین برابر قیمت عرضه کرده و سود هنگفت و نامشروعی به دست آورده اند.

وی از خروج حداقل ۲۲۰۰ تن آرد از شبکه ملایر طبق تحقیقات اولیه خبر داد و گفت: این آرد در واحدهای صنعتی از جمله کیک و کلوچه پزی، رشته بری، سوهان پزی و ... توزیع شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر ریشه اصلی نابسامانی های موجود در نانوایی های ملایر و گلایه مندی های شهروندان را وجود همین شبکه فاسد دانست و افزود: این شبکه ضربه خورد و اقدامات اصلاحی به سرعت در دستور کار قرار گرفته است.

اسماعیلی به شهروندان اطمینان داد که با هیچ یک از مظاهر فساد مماشات نخواهد شد و در این مورد هم با همه متخلفان در هر سطحی برخورد عبرت آموز و پشیمان کننده صورت می گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار