نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. خرداد 1401 - 14:20   |   کد مطلب: 31155
سلمان اسماعیلی گفت: طرح فروش نان از طریق کارتخوان‌های هوشمند در راستای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها در شهرستان ملایر آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  سلمان اسماعیلی فرماندار  ملایر در حاشیه آغاز طرح خرید هوشمند نان در شهرستان ملایر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌هامرحله نخست طرح فروش نان از طریق کارتخوان‌های هوشمند در این شهرستان آغاز شد.

وی مدیریت بهتر در حوزه نانوایی‌ها را از جمله ثمرات نصب کارت خوان هوشمند عنوان کرد و افزود:در این مرحله با همکاری بانک سپه ۱۴۰ دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های سطح شهرستان نصب شد.

فرماندار ملایر بیان کرد: تا پایان تیرماه امسال ۳۲۲ واحد نانوایی در سطح این شهرستان نیز مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند خواهند شد.

وی با تاکید برانیکه مردم هیچ نگرانی از اجرای این طرح نداشته باشند، تصریح کرد: همشهریان در صورت نداشتن کارت بانکی، می‌توانند خرید نان را از طریق کارت معینی که در اختیار صاحب نانوایی است، انجام دهند.

اسماعیلی با بیان اینکه اجرای کامل این طرح سبب افزایش کیفیت نان در سطح  شهرستان می شود، عنوان کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر به مردم و جلوگیری از فروش آرد به صورت خام یکی از اهداف مهم این طرح است تاکید کرد: مردم می‌توانند همچون گذشته بدون دغدغه و نگرانی، نسبت به خرید نان با قیمت مصوب قبلی و به هر میزان اقدام کنند.

 فرماندار ملایر بیان کرد: نحوه کار با دستگاه‌های هوشمند، مشابه دستگاه‌های کارتخوان در فروشگاه‌ها است و هر فرد می‌تواند تعداد نان و مبلغ آن را انتخاب و پرداخت کند.

وی گفت: پس از عملیاتی شدن طرح، در پایان روز بانک سپه به عنوان بانک معین دولت، نسبت به پرداخت سهم یارانه دولتی اقدام خواهد کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: از تمامی شهروندان ملایری درخواست داریم در راستای اجرای موفقت‌آمیز بودن این طرح، هنگام خرید از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند مستقر در واحدهای نانوایی خرید نان را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار