نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. تير 1401 - 8:11   |   کد مطلب: 31164
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسائی و دستگیری 7 سارق و کشف 48 فقره سرقت در "ملایر" با تلاش هوشمندانه و مجدانه مامورین پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر اظهار کرد: در راستای مبارزه با سارقان طی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی  ، مامورین این یگان  با انجام شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شده و طی هماهنگی با دستگاه قضائی  تعداد  5 نفر سارق حرفه ای در زمینه اماکن خصوصی ،خانه باغ،داخل خودرو  و سیم برق و تعداد 2 سارق خودرو و موتورسیکلت را دستگیر کردند.

وی  افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 2 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

ساکی گفت: دربازجویی انجام شده  متهمان به 18 فقره سرقت خانه باغ ، 8 فقره سرقت سیم برق، 3 فقره سرقت منزل ، 14 فقره سرقت داخل خودرو 3، فقره سرقت موتورسیکلت و 2 فقره سرقت خودرو ، مجموعاً به تعداد 48 فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده هر 7 متهم به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان تصریح کرد : به منظور توانمندی در برابر شگردهای مجرمان ، شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پیشگیرانه پلیس و مجهز کردن اموال و امکانات خود به تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت اقدام کنند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار