نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1401 - 10:25   |   کد مطلب: 31177
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ملایر خبر داد؛
برپایی نمایشگاه بزرگ هنرهای تجسمی در ملایر
حجت الاسلام و المسلمین طالب ترکاشوند گفت: بزرگترین نمایشگاه هنرهای تجسمی شامل آثار ۹۰ نفره هنرجویان آموزشگاه فرین گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین طالب ترکاشوند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت بزرگترین نمایشگاه هنرهای تجسمی از آثار ۹۰ نفر از هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی فرین افتتاح شد.

وی با اشاره به حضور پرشور هنرمندان در این مراسم اظهار کرد: آموزشگاه هنرهای تجسمی فرین دارای محوز از  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به مدیریت مریم درخشانفر است که مشغول فعالیت و آموزش به علاقمندان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با بیان اینکه ایننکایشگاه در سرای فرهنگ و هنر شهرداری افتتاح شد، تصریح کرد:  در این نمایشگاه بزرگ هنری آثار نقاشی، سياه قلم، طراحی و رنگ روغن هنرمندان کودک، نوجوان و جوان و همچنین تعدادی از آثار مدیریت آموزشگاه فرین ارائه شده است.

وی  گفت: آموزشگاه هنرهای تجسمی فرین باز سال ۱۳۹۹ ب فعالیت خود را آغاز و تا کنون چندین نمایشگاه و کارگاه آموزشی گروهی را برگزار کرده است.

حجت الاسلام ترکاشوند تصریحکرد: این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ تیر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۱ در خیابان شهید رجایی مقابل خیابان زرینی سرای فرهنگ و هنر شهرداری آماده پذیرایی از علاقه مندان می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار