نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. تير 1401 - 12:30   |   کد مطلب: 31180
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با اشاره به اجرای طرح ملی «قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج)» همزمان با روز عید قربان در این استان، گفت: در این طرح هزار و ۱۸۳ رأس دام قربانی برای استفاده نیازمندان ذبح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ «رسول شیخی‌زاده» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه عدد هزار و ۱۸۳ معادل تعداد سال‌های غیبت حضرت مهدی(عج) است، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح و با هدف تعجیل در فرج امام زمان(عج)، گوشت دام های قربانی در سطح جامعه هدف و خانوارهای محروم و نیازمند استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری نذورات و گوشت‌های قربانی مردم تنها محدود به روز عید قربان نیست و خیران می‌توانند برای شرکت در این طرح به‌ ۲۳۰ پایگاه و مرکز نیکوکاری یا ۱۵ اداره تابعه کمیته امداد امام خمینین(ره) در سطح استان همدان مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان تصریح کرد:  همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نزد بانک ملی ایران نیز برای جمع‌آوری کمک های نقدی و نذورات خیرین استان همدان اختصاص داده شده است.

شیخی زاده با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در تمامی مراحل ذبح دام و توزیع گوشت قربانی، افزود: در تمامی قربانگاه‌های کمیته امداد، ناظران شبکه‌های دامپزشکی استان همدان به منظور رعایت موارد بهداشتی حضور داشته و ذبح دام ها نیز با نظارت و همکاری کامل شبکه دامپزشکی انجام شده است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار