فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

21. تير 1401 - 12:39   |   کد مطلب: 31181
مدیر اداره تبلیغات ملایر خبر داد؛
برگزاری جشن غدیر در 84 نقطه شهرستان ملایر
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله نجفی گفت: به مناسبت عید غدیر و هم‌زمان با دهه ولایت و امامت در ۱۴ نقطه شهرستان موکب و ایستگاه صلواتی برپاشده و مراسم جشن در ۶۰ مسجد شهرستان ملایر برگزار و در ۱۰ محله و نقطه کاروان‌های شادی برپا می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه  والای عید غدیر برنامه‌ریزی‌های متنوعی  برای برگزاری جشن‌های ایام دهه ولایت در ملایر انجام‌شده است.

وی افزود:  به مناسبت عید غدیر و هم‌زمان با  دهه ولایت و امامت در ۱۴ نقطه شهرستان موکب و ایستگاه صلواتی برپا می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیان کرد:  مراسم جشن عید غدیر در ۶۰ مسجد شهرستان ملایر  و در ۱۰ محله و نقطه کاروان‌های شادی را در شهرستان برپا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام نجفی به برگزاری مسابقات خطبه‌خوانی غدیر در دهه ولایت  اشاره کرد و افزود: اعزام ۷۰ مبلغ به مساجد شهرستان باهدف تبیین واقعه غدیر و اعزام ۳۰ مداح به مساجد و مناطق شهرستان در این ایام ازجمله برنامه‌های این ایام است.

 

وی  برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر، دیدار با خانواده، سادات، دیدار با امام‌جمعه، برگزاری محافل قرآنی، برگزاری ختم صلوات و قرآن و همچنین برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی  را از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه ولایت و امامت در ملایر برشمرد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به هم‌زمانی هفته عفاف و حجاب و دهه ولایت، تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های مختلف ازجمله همایش دختران انقلاب در پارک بانوان، اجرای سرود دختران انقلاب و همایش‌هایی با موضوع حجاب اسلامی با حضور کارشناسان با همکاری سایر نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار