نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. تير 1401 - 8:40   |   کد مطلب: 31184
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر گفت: اعضای بدن یک جوان ۲۶ ساله ملایری مرگ مغزی به سه بیمار نیازمند پیوند اعضا اهدا شد و به این بیماران زندگی دوباره بخشید.

به گزارش ملایری‌ها؛ «عباس آذرهمایون»  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرحومه «فاطمه نجفی» به دلیل سکته مغزی دچار مرگ مغزی شد که با رضایت خانواده، ۲ کلیه و کبد وی به سه بیمار اهدا شد.

وی افزود: زنده یاد مرحومه «فاطمه نجفی» اهل و ساکن ملایر و دانشجوی دکتری هوش مصنوعی در تاریخ ۱۶ تیرماه به دلیل سکته مغزی در بیمارستان مهر ملایر بستری شد.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر بیان کرد: تیم پرتلاش بیمارستان مهر ملایر به ویژه دکتر گودرزی کوردیناتور بیمار و پرسنل بخش ICU بیمارستان مهر زحمت زیادی در این زمینه کشیدند و در کنار تیم همیشه همراه بیمارستان سینای تهران، در انجام این کار خیر و خداپسندانه مشارکت کردند.

آذرهمایون ادامه داد: پس از قطعیت و تشخیص مرگ مغزی و رایزنی‌ها با خانواده سخاوتمند وی، بیمار به بیمارستان سینای تهران منتقل و کلیه‌ها و کبد زنده‌یاد نجفی به بیماران نیازمند اهدا شد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ اهدای عضو بیماران مرگ مغزی در ملایر نهادینه شده است و همه باید در تقویت و توسعه این فرهنگ سهیم باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار