پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

22. تير 1401 - 13:53   |   کد مطلب: 31186
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر خبر داد؛
برگزاری همایش ۸ هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ملایر
حسین فارسی گفت: در راستای کنگره هشت هزار شهید والامقام استان همدان و همزمان با دهه ولایت و امامت و روز تکریم خانواده همایش ۸ هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری  ملایر در نشست هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با اشاره به برگزاری همایش هشت هزار نفری پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان اظهار کرد: این برنامه در راستای کنگره هشت هزار شهید والامقام استان همدان و همزمان با دهه ولایت و امامت و روز تکریم خانواده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسیر در نظر گرفته شده برای برگزاری این همایش از پارک چمران به سمت بلوار پارک سیفیه و میدان دکتر بابک است، تصریح کرد:  زمان برگزاری این همایش بزودی اعلام می شود.

فارسی گفت: تمامی مسائل ترافیکی، انتظانی و امنیتی در جریان برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی اندیشیده شود  و دستگاه‌های اجرایی باید در برگزاری هر چه بهتر این همایش، هم‌افزایی و همراهی لازم را به عمل آورند.

وی افزود: برگزاری این همایش با پیشنهاد فرماندار  ویژه ملایر و با پیوست فرهنگی  اجرا شده و  تمام ظرفیت‌های شهرستان باید در این زمینه به کار گرفته شود.

معاون سیاسی فرماندار ملایر به گرامی داشت جشن غدیر در این هماتیش اشاره کرد و افزود: با همراهی تمامی مجموعه شهرستان و بخش خصوصی، جوایز ویژه و ارزنده‌ای برای همایش در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضاسازی سطح شهر و مراکز بخش‌ها بانجام شده و تعرفه‌های ثبت‌نام شهروندان با استقرار چادرهای هلال احمر در نقاط مختلف شهر ملایر و همچنین در مراکز بخش‌ها و روستاهای همجوار شهر ملایر در سطح وسیع توزیع شود.

وی گفت: مستندسازی همایش، برپایی ایستگاه صلواتی، تزئین جایگاه برگزاری مراسم، پیش‌بینی اتوبوس‌های خط واحد برای جابجایی شهروندان و فضاسازی مسیر همایش پیاده‌روی و سایر موارد باید با دقت اجرایی شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار