نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. تير 1401 - 12:01   |   کد مطلب: 31188
سید مهدی آخشیک گفت: کتاب "مادرها پسری‌اند" شامل خاطرات شهیدان مسعود مرادی، حیدر کاظمی، احمدرضا احدی،رضاوعلی اکبر عمادی، احمد روستایی و اصغر الیاسی رونمایی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سید مهدی آخشیک رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر  با اشاره به  برگزاری آئین رونمایی از کتاب "مادرها پسری‌اند" اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه ولایت کتاب "مادرها پسری‌اند" به قلم لیلا گودرزیانفرد رونمایی شد.

 

وی افزود: این کتاب به زندگی شش شهید والامقام  شهید مسعود مرادی، حیدر کاظمی، احمدرضا احدی،رضاوعلی اکبر عمادی، احمد روستایی و اصغر الیاسی می‌پردازد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر بابیان اینکه نشر و گسترش هر چه بیشتر کتاب در بین مخاطبان  از مهم‌ترین اهداف برگزاری این رونمایی از کتاب‌ها است، تصریح کرد: خانم لیلا گودرزیانفر از فعالان کتاب حوزه دفاع مقدس نویسنده این کتاب است.

 

وی افزود:   مادرها پسری‌اند نوزدهمین عنوان کتاب خانم گودرزیانفرد  در زمینه خاطرات خانواده‌های معظم شهدا است این نویسنده  کار برای شهدا را کار برای خدا می‌داند.

 

آخشیک بیان کرد:  در این کتاب خاطرات  شهیدان احدی، کاظمی و روستایی که از شهدای ملایر هستند نقل‌شده است و بخشی از این متاب نیز به خاطرات  رضا عمادی از طلاب حوزه علمیه  ملایر تخصیص دارد.

 

 وی گفت:  خانواده‌های معظم شهدا  سرمایه‌های معنوی جامعه هستند و توجه به آنان و خاطراتشان نیازمند عزمی جدی‌تر توسط نهادها و سازمان‌های مرتبط با جمع‌آوری خاطرات شفاهی و تبدیل به اثر ماندگار و مکتوب دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار