نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. تير 1401 - 8:39   |   کد مطلب: 31191
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: از ابتدای تیرماه به ویژه یک هفته گذشته روند ابتلا به کرونا در بخش بستری و سرپایی در این شهرستان افزایشی است.

به گزارش ملایری‌ها؛  کریم میرزایی  در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۰ تا ۱۲ بیمار کرونایی در سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی این شهرستان بستری هستند.

وی روند افزایشی آمار مبتلایان به بیماری کووید۱۹ را نگران کننده خواند و افزود: طبق آمارها تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مطب پزشکان و بیمارستان‌های ملایر، روز به روز در حال افزایش است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر تاکید کرد: این در حالیست که میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان به حداقل ممکن رسیده و همین امر زنگ خطری برای ورود به پیک هفتم کرونا و خروج از وضعیت آبی کرونایی است.

میرزایی خواستار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طبق روال گذشته از سوی شهروندان شد و ادامه داد: شهرستان ملایر در حال حاضر از نظر رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارد و بدون شک ادامه روند افزایشی شمار مبتلایان، رنگ آبی کرونایی این شهرستان را تغییر خواهد داد.

وی گفت: مردم باید علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی؛ تزریق واکسن و دُز یادآور را نیز مد نظر قرار دهند و نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر تاکید کرد: در همه مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز بهداشتی نزدیک محل سکونت و نقاط مختلف این شهرستان، واکسن‌ کووید ۱۹ موجود است و شهروندان ملایری می‌توانند با مراجعه به این مراکز، نسبت به تزریق واکسن و ایجاد مصونیت در مقابل ویروس کرونا اقدام کنند.

میرزایی با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی در تنوع واکسن نداریم، خاطرنشان کرد: سویه جدید کرونا قابلیت انتشار بیشتری نسبت به سویه‌های قبلی دارد و باید برای تکمیل واکسیناسیون به ویژه دُز یادآور و چهارم به مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان مراجعه کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار