نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. تير 1401 - 10:03   |   کد مطلب: 31201
مسؤول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه روز خبرنگار در پنجم مردادماه و سالروز عملیات مرصاد گفت: معاون پارلمانی رئیس جمهور میهمان اهالی رسانه همدان خواهد بود.

به گزارش ملایری‌ها؛  ناصر قوامی مسؤول بسیج رسانه استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه بسیج رسانه ایجاد بسترهای لازم بری ایفای نقش جدی اهالی رسانه است، اظهار کرد: با پیگیری‌های و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تلاش شد تا برای منزلت اصحاب رسانه تلاش‌های جدی شود.

وی مراسم روز خبرنگار را روز تجدید پیمان اصحاب رسانه با حقیقت و راستی برشمرد و گفت: تلاش شده است تا امسال ویژه‌برنامه روز خبرنگار به‌طور ویژه و متفاوت برگزار شود.

مسؤول بسیج رسانه همدان با اشاره به حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان میهمان ویژه برنامه بسیج رسانه برای اهالی رسانه استان ادامه داد: امسال به دلیل تقارن روز خبرنگار با ایام شهادت سید و سالار شهیدان، بر آن شدیم این ویژه برنامه در تاریخ پنجم مردادماه مصادف با روز عملیات غرورآفرین مرصاد و با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شود.

قوامی شکل‌گیری میز و کرسی دائمی آزاد فکری نظام مسائل استان همدان را از مهمترین محورهای عملکرد رسانه‌ای مجموعه بسیج رسانه دانست و افزود: تلاش می‌کنیم به شکل جدی در حوزه نظام مسائل و مطالبات مردم ورود عالمانه و مدبرانه داشته و صدای مردم اما به‌طور مسئله‌محوری و با رویکرد امیدآفرینی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما