نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مرداد 1401 - 6:12   |   کد مطلب: 31217
آیین افتتاح سه واحد مسکونی مددجویان ساخته‌شده توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و خیرین با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا آقا بیگی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و منازل مسکونی بسیج سازندگی ملایر اظهار کرد: محرومیت‌زدایی اصلی‌ترین هدف فعالیت بسیج سازندگی است.

وی افزود: در راستای ساخت منازل مسکونی مددجویان و افراد نیازمند گروه ه9ای جهادی اقدامات مؤثری در شهرستان ملایر داده که شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف ساخت این منازل هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر گفت: با حضور سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان سه پروژه ساخت منازل مسکونی در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل یک واحد مسکونی در محله نفت سیاه ملایر و دو واحد در روستای توچغاز است که به همت خیرین و گروه‌های جهادی و با کمک بهزیستی و کمیته امداد ساخته‌شده است.

آقابیگی بیان کرد: پروژه واحد مسکونی واقع در محله نفت سیاه ملایر در هفتاد متر به بهره‌برداری رسیده است که توسط گروه جهادی حاج حسن تاجوک و مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی ساخته شد.

وی افزود: یکی از پروژه‌های روستای توچغاز برای مددجو بهزیستی و یک واحد نیز برای مددجو کمیته امداد که با حمایت خیرین و گروه جهادی سلمان فارسی احداث شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: با حمایت فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان به یکی از این واحدهای تکمیل‌شده فرش و اجاق‌گاز اهدا شد.

وی به افتتاح یک پروژه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و  گفت: هم‌زمان با حضور سردار مجیدی یک واحد تولیدی خیاطی در حسینیه بسیج ده متری شهیدطاهرنیا افتتاح شد.

آقابیگی افزود: در حاشیه این کارگاه نیز نمایشگاهی از دستاوردهای کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی شهر ملایر شامل فرش، گلیم، میناکاری، نقاشی روی سفال، قلم‌زنی و ... به نمایش گذاشته شد.

وی گفت: سردار مجیدی همچنین از طرح‌های اشتغال آفرین حوزه بسیج سازندگی و کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کارگاه نقاشی روی بلور در ملایر و قرارگاه کارآفرینی روستایی در حسین‌آباد ناظم بازدیدهایی داشت.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار