نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مرداد 1401 - 4:10   |   کد مطلب: 31218
سلمان اسماعیلی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، نصب بنر خوش‌آمدگویی و خیرمقدم توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی ممنوع است.

به گزارش ملایری‌ها؛ سلمان اسماعیلی فراندار ملایر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان همدان اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای استقبال از هیئت دولت انجام شده و شهرستان آمادگی صددرصد برای حضور مسئولان دولت دارد.

وی بیان کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی، نصب بنر خوش‌آمدگویی و خیرمقدم توسط ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی ممنوع است.

فرماندار ملایر با تاکید بر اینکه در سفر هیئت دولت از هرگونه تشریفات زائد و هزینه‌های غیر ضروری پرهیز شود، تصریح کرد: در این سفر تلاش مجموعه شهرستان بر انجام ماموریت‌های محوله و انجام سفری پربرکت و کاربردی است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی آیت‌الله رئیسی در سفرهای استانی  حضور در بین مردم و بررسی مسائل، مشکلات و نیازمندی‌ها عاست، بیان کرد:  باید با  تمرکز در این  سفر و با بررسی و پاسخگویی به اولویت‌ها و نیازمندی‌های اصلی مردم و شهرستان از این فرصت مغتنم به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار