نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مرداد 1401 - 4:56   |   کد مطلب: 31220
حسین فارسی گفت: مسئولان شهرستان بازدید از پروژه‌های خود را در دستور کار قرار دهند و مشکلات، مطالبات و نیازهای دستگاه مربوطه احصا و جمع‌بندی، تا با امضاء فرماندار و نمایندگان مجلس تقدیم نماینده رئیس جمهور شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسین فارسی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در نشست هماهنگی سفر استانی رئیس جمهور  و اعضای هیات دولت به استان همدان اظهار کرد: شهرستان ملایر برای  سفر دولت و حضور و استقبال از نماینده رئیس جمهور  آمادگی کامل را دارد.

وی با بیان اینکه مردم ملایر همواره نشان داده‌اند که در استقبال و برنامه‌ریزی سفرهای هیات دولت و رئیس جمهور موفق عمل کرده‌اند، تصریح کرد:  مدیران دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را برای احصا و طرح مسائل، مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات حوزه خود با هماهنگی فرماندار ویژه ملایر داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر افزود: مدیران باید آمادگی صد درصدی لازم در صورت حضور رئیس جمهور  در ملایر و دیدار مردمی را داشته باشند و مکان و فضای مناسب برای تجمع و دیدار با مردم تدارک دآماده کنند.

وی گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی، سهمیه‌ای برای شهرستان ملایر جهت دیدار مردم با آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محترم در نظر گرفته شده است.

فارسی به تشکیل کمیته های برای سفر هیئت دولت اشاره کرد  و گفت: این کمیته ها  شامل کمیته امنیت، استقبال و تشریفات، بهداشت و سلامت، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و کمیته اعزام پیش‌بینی شده و که فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: آمادگی بیمارستان‌ها، سازمان انتقال خون، ناوگان حمل و نقل عمومی، آمادگی صد درصدی مهمانسراها و سوئیت‌های ادارات و بخش خصوصی، فضاسازی شهرها و ورودی‌های شهر، آمادگی مجتمع‌های بین‌راهی و نظافت مساجد بین‌راهی و ورودی شهرها مورد تاکید است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: مسئولان شهرستان بازدید از پروژه‌های خود را در دستور کار قرار دهند و مشکلات، مطالبات و نیازهای دستگاه مربوطه احصا و جمع‌بندی، تا با امضاء فرماندار و نمایندگان مجلس تقدیم نماینده رئیس جمهور شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار