نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1401 - 8:35   |   کد مطلب: 31229
ملایر سیاهپوش عزای حسینی شد
نصب 25 المان مناسبتی محرم در سطح شهر ملایر
مجید فرجی گفت: همزمان با آغاز ماه عزای سرور و سالار شهیدان بیش از ۲۵ المان مناسبتی ویژه ماه محرم در نقاط مختلف شهر جانمایی و نصب می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ مجید فرجی شهردار ملایر با اشاره به اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری  ملایر همزمان با آغاز ایام ماه محرم اظهار کرد: شهر ملایر  با نصب پرچم‌های مناسبتی، ریسه‌های مشکی و المان‌های مناسبتی در نقاط مختلف شهر و سیاه‌پوش کردن معابر، میادین و خیابان‌های اصلی، ملایر حال و هوای محرم گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت ماه محرم و در راستای حفظ و ترویج فرهنگ دینی، تکریم شعائر اسلامی و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری سرور و سالار شهیدان،  معابر و میادین شهر با نصب بیرق‌های مشکی سیاه پوش شد.

شهردار ملایر  از تعویض پرچم‌های الوان میادین اصلی شهر با پرچم‌های سیاه خبرداد و افزود: از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی این شهرداری برای انتقال مفاهیم ناب عاشورای حسینی در شهر استفاده می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ المان مناسبتی ویژه ماه محرم در نقاط مختلف شهر جانمایی و نصب می‌شود، تصریح کرد: اهتزار دو عدد پرچم مشکی در میدان انقلاب و بام ملایر، نصب 5 هزار متر ریسه مشکی، ۲۰۰ عدد پرچم عمودی مشکی در بلوارهای انقلاب و آیت‌اله میرشاهولد، ۱۵ عدد پرچم عرضی و بیش از ۴۰۰ عدد پرچم مشکی در معابر، میادین و خیابان‌های اصلی شهر انجام شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار