نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مرداد 1401 - 9:03   |   کد مطلب: 31231
حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه گفت: در نشستی در وزارت راه و شهرسازی و با پیگیری های انجام شده ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض این محور اختصاص یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  جلسه‌ برگزار شده در وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: این نشست  با حضور دکتر یزدانی معاون حقوقی و پارلمانی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وی با اشاره به پیگیری جذب اعتبار برای تعیین وضعیت محور ملایر به اسلامشهر آق گل تصریح کرد:  با پیگیری های انجام شده  ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعریض این محور اختصاص یافت.

 حجت الاسلام  آزادی‌خواه  افزود:  در این نشست  رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مهندس اکبری معاون راه‌های اصلی و مهندس مقبلی معاون راه‌های روستایی وزارت راه‌ و شهرسازی و مهندس صادقی‌راد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز حضور داشتند.

وی گفت: در نشست  مصوب شد ۲۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر رئیس جمهور و ۲۰ میلیارد تومان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای تعریض سه متری این محور اختصاص یابد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد ابنیه، بیس و آسفالت مسیر روستایی بهمن‌آباد و ناصح‌آباد از منابع ملی انجام شود و آسفالت مسیر راه ایرانه و سراب نیز با مشارکت منابع استانی و ملی اجرا شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار