نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. مرداد 1401 - 9:58   |   کد مطلب: 31260
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری ایجاد زیرساخت لازم به منظور توسعه دانشکده پرستاری و حرکت به سمت ارتقای این دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با شاره به برگزاری نشست بررسی مسائل و برنامه‌های پیش روی شبکه بهداشت و درمان ملایراظهار کرد: در این نشست بر لزوم پیگیری ایجاد زیرساخت لازم به منظور توسعه دانشکده پرستاری و حرکت به سمت ارتقای این دانشکده به دانشگاه علوم پزشکی تاکید شد.

وی به اهمیت تقویت آموزش پزشکی در شهرستان به منظور تقویت شبکه درمان و ماندگاری پزشکان متخصص در شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: افزایش تعداد رشته های موجود، ایجاد خوابگاه، تدارک ساختمان آموزشی و ارتقای دانشکده پرستاری از جمله برنامه‌هایی بوده که هم اینک در دست اقدام و پیگیری است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به سوال خود از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ضعف خدمات رسانی در مراکز بهداشتی روستایی و شهرهای کوچک، از سفر قریب الوقوع معاون بهداشتی وزیر برای بررسی مشکلات در شهرستان خبر داد.

 وی افزود: متعاقب این سفر، معاون مالی و پشتیبانی وزارت خانه نیز به ملایر می آید تا پیگیر پروژه‌های عمرانی شهرستان باشد.

بیگی نژاد با تاکید بر ایجاد آمادگی ملایر برای بهره برداری مناسب از سفر مسئولان وزارت بهداشت، خواستار تنظیم و تدوین مطالبات شبکه در این زمینه شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار