نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1401 - 10:23   |   کد مطلب: 31262
همزمان با اولین روز از هفته دولت انجام شد
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه فرهنگی در ملایر
همزمان با نخستین روز از هفته دولت پروژه کتابخانه مرحوم حمیدی کلنگ زنی و مجموعه فرهنگی خدماتی شهید احدی افتتاح شد.

به گزارش ملایری ها؛ سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در حاشیه بهره‌برداری از پروژه فرهنگی تجاری شهید احدی با اشاره به مهمترین اهداف دولت اظهار کرد: اولویت اصلی در برنامه های هفته دولت بحث فرهنگ است.

وی افزود: همزمان با اولین روز هفته دولت یک پروژه کتابخانه در انتهای خیابان سعدی کلنگ زنی شد و یک فرهنگسرا نیز میدان استاندارد به بهره برداری رسید که نشان است توجه و دولت بحث فرهنگ است.

اسماعیلی با بیان اینکه گفتمان امروز جمهوری اسلامی ایران فرهنگی است تصریح کرد: ایران پرچمدار مقوله فرهنگ است و برنامه های نخستین روز از هفته دولت در ملایر پیام آور این مسئله است.

فرماندار ملایر با بیان اینکه توجه به مناطق حاشیه شهر دومین پیام برنامه های روز نخست برنامه های هفته دولت در ملایر است، تصریح کرد: توجه جمهوری اسلامی به مناطق حاشیه شهر و کمتر برخوردار در دولت سیزدهم بسیار افزایش یافته است.

وی گفت: در این راستا مجموعه فرهنگی تجاری شهید احدی واقع در میدان استاندارد در محله کمتر برخوردار حاشیه شهر و کتابخانه مرحوم حمیدی نیز در انتهای خیابان سعدی و محله کمتر برخوردار بوده کلنگ‌زنی شد.

اسماعیلی تاکید کرد: در آینده نیز پروژهای بیشتری در این مناطق حاشیه شهر به بهره برداری خواهد رسید.
مجید فرجی شهردار ملایر نیز در حاشیه افتتاح پروژه فرهنگی تجاری شهید احدی بیان کرد: این پروژه در راستای اهداف ستادبازافرینی از سال ۹۸ آغاز شد.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت فرهنگی در مناطق مختلف شهرستان ملایر دیگر اهداف مهم این پروژه است، تصریح کرد: این پروژه یک سال به دلیل حادثه متوقف شده بود با پیگیری های انجام شده و حمایت های شورای شهر به بهره برداری رسید.

شهردار ملایر گفت: پروژه مجتمع فرهنگی تجاری شهید احدی در دو بخش فرهنگی و تجاری به بهره برداری رسیده است که مساحت زیربنای بخش تجاری ۷۰۰ مترمربع با کاربری خدمات دهی است گ.

وی افزود: دو طبقه نیز در زسربنای ۱۵۰۰ متر مربع به بخش فرهنگی تخصیص یافته که یک طبقه آن برای بحث فرهنگسرا و توسعه فرهنگ در منطقه و طبقه سوم برای کتابخانه استفاده می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار