نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. شهريور 1401 - 16:43   |   کد مطلب: 31264
با حضور استاندار همدان ۵۹۵ میلیارد تومان پروژه به در ملایر بهره برداری رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛ علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در آیین بهره برداری از آموزشگاه خیرساز‌ محمد رسول الله(ص) بلا اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز در جامعه اظهار کرد: در کشور به جهت نیک‌اندیشی و سرشت پاک ایرانیان خیرین فراوانی در زمینه های مختلف و بخصوص در امر مدرسه سازی همتی بلند دارند.

وی افزود: ساخت محلی که مرکز علم و دانش و تربیت نسل آینده، قطعا صدقه جاریه بزرگی است که باید قدردان زحمات خیرین بود و ورود خیرین مدرسه ساز منشأ اثر خیراتی بزرگ است.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیشرفت ملایر تاکید کرد: یک منطقه ویژه اقتصادی برای ملایر مصوب شده است که پیگیری هایی برای به ثمر رسیدن این مصوبه انجام شده است.

وی با اشاره به مطالبات مردم ازندریان گفت: در راستای ارتقا سیاسی ازندریان پیگیری هایی انجام شده و با ارسال مدارک لازم زمینه های این امر نیز در حال محیا شدن است.

وی با بیان اینکه تکمیل زمین چمن یکی دیگر از درخواست های دیگر مردم ازندریان است، تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری هفت میلیارد تومان برای این طرح  اعتبار تخصیص داده شده است.

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر نیز در این آیین با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسوه خدمت در کشور هستند، اظهار کرد: مدرسه خیرساز‌ محمد رسول الله توسط خیر بزرگوار آقای رضایی در دو سال بنا نهاده شده است.

وی با اشاره به خدمات دولت در یک سال اخیر دولت در شهرستان ملایر تصریح کرد: در یک سال اخیر  ۱۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

وی افزود:  با حضور استاندار همدان ۵۹۵ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری می رسد و تقدیم مردم ملایر می شود.

وی به وضعیت پروژه آبرسانی به همدان اشاره کرد و افزود: پروژه آبرسانی به همدان در چهار دولت چهل درصد پیشرفت داشت و در پنج ماه اخیر بالای پنجاه درصد پیشرفت داشته است
که نشان از خدمات ویژه دولت در کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار