فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

3. شهريور 1401 - 16:45   |   کد مطلب: 31265
در دومین رو ازهفته دولت عملیات اجرایی یک پروژه آغاز و شش طرح نیز با مجموع اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در بخش سامن به بهره برداری رسید.

به گزارش ملایری‌ها؛   در دومین روز از هفته دولت، بالغ بر ۱۶۰ میلیار ریال طرح و پروژه در بخش و شهر سامن به بهره‌برداری رسید.
سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در حاشیه یهره برداری از این پروژه های بخش سامن ملایر با اشاره به نقش شهید رجایی و باهنر در تاریخ ایران اسلامی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر سرلوحه و تابلوی دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: این دو شهید والا مقام در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و  در آخر نیز در این راه به شهادت رسیدند و امروز آثار و رد پای آنان در جای حای ایران مشهود است.
فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پروژه سالن ورزشی روستای آورزمان بیان کرد: پروژه های سازمان نوسازی مدارس با میلیارد ها تومان اعتبار  در نقاط مختلف شهرستان در دست اجراست که تا پایان سال تعدادی از آنها به بهره برداری می رسد.
اسماعیلی بیان کرد: همزمان با هفته دولت امسال ۱۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ملایر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
وی افزود: در دومین روز از چهار پروژه شهرداری سامن شامل آسفالت معابر شهری سامن به مساحت ۳۲ هزار مترمربع، پیاده‌راه سازی معابر  به میزان هفت هزار مترمربع، جدول‌گذاری معابر به متراژ سه هزار متر طول و ۳۸  و اجرای دوربین نظارتی و پایش شهری به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه مجتمع تفریحی و توریستی تپه مصلی با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شامل تجهیز و محوطه سازی ۱۸ هزار مترمربع از تپه توریستی مصلی سامن آغاز شد بیان کرد: افتتاح خانه بهداشت روستای بهاره با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی همدان و سالن ورزشسی روستای آورزمان با اعتباری  سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر طرح هی بهره برداری رسیده در ملایر است.

* هفت پروژه اموزشی و فرهنگی تا ابتدای مهر در ملایر به بهره برداری می رسد
حمید شیرازیان سرپرست سازمان تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان در حاشیه یهره برداری از سالن ورزشی روستای آورزمان  با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایتان همدان اظهار کرد: پروژه هایی با پیشرفت بیش از 70 درصد اعتبارات خوبی از این سفر دریافت کردند.
وی افزود: عملیات اجرایی سالن ورزشی  مدرسه آورزمان از سال ۸۹آغاز شده بود که در این در سال های گذشته با اعاتبار قطه چکانی پیشرفت چندانی نکرده بود.
 سرپرست سازمان تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: از ابتدا 2 میلیارد و 600 میلیارد تومان  برای این پروژه هزینه شده بود که با پیگیری های هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلام از درآمدهای تفتی اعتبارات خوبی برای تکمیل ایم پروژه دریافت شد.
وی گفت: علاوه بر این برای تکمیل سالن ورزشی چهار روستای انوج، علوی، آورزمان و رضوانکده با پیگیری نماینده ملایر از منابع شرکت نفت ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تامین اعتبار شد.
شیرازیان بیان کرد:  از محل سفر ریاست جمهوری به همدان  هفت پروژه آموزشی و فرهنگی همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید افتتاح و ۸۰ کلاس درس در این شهرستان آماده بهره‌برداری است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار