نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. شهريور 1401 - 13:33   |   کد مطلب: 31273
رئیس هیأت تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دوران بیژن زنگنه:
به دنبال مچ‌گیری نیستیم
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در مورد هیأت تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دوران بیژن زنگنه، گفت: به دنبال مچ‌گیری نیستیم اما اگر کسی خطایی هم مرتکب شده باشد، با او برخورد خواهد شد

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این زمینه، اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه، هیأت رئیسه و نایب رئیس این هیأت انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ساختار کلی تحقیق و تفحص مشخص شده است، افزود: هدف از این تحقیق و تفحص، بررسی نظام های معیوب نفت است تا با کمک دولت فعلی مشکلات نظام حاکم بر نفت را از بین ببریم.

بیگی‌نژاد با تأکید بر اینکه در این مسیر به دنبال مچ‌گیری نیستیم، ادامه داد: هدف اصلی همان بررسی نظام های معیوب نفت برای افزایش بهره وری در نظام حاکم بر نفت است.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دوران بیژن زنگنه خاطرنشان کرد: در کنار این هدف اصلی، اگر کسی خطایی هم مرتکب شده باشد، با او برخورد خواهد شد اما این مسئله جانبی است.

وی در بخش دیگری با اشاره به تخلف رخ داده در شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: بخشی از تخلفات شامل قراردادهای پرابهام و غیرضروری منعقد شده و بخش دیگر در نوع قرارداد منعقد شده رخ داده است.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت ادامه داد: تخلف در نوع قرارداد یعنی کالایی به فروش رسیده و هزینه آن مدت‌ها بعد پرداخت شده است اما سودی که خریدار طی این مدت کسب کرده، جای بررسی دارد.

وی با بیان اینکه تخلف رخ داده به معنای دزدی و اختلاس نیست، خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در این باره برای بررسی به قوه قضائیه ارجاع شده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار