نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. شهريور 1401 - 13:37   |   کد مطلب: 31275
رییس اداره استاندارد شهرستان ملایر گفت: ۸۵۷ مورد گواهینامه انطباق محصولات صادراتی طی یکسال گذشته برای ۲۱ هزار و ۹۷۶ تُن محصول در این شهرستان صادر شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ «داریوش خالقی» روز سه‌شنبه در بازرسی از واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان ملایر، اظهار داشت: تعداد نمونه‌برداری صادراتی از واحدهای تولیدی دراین مدت ۸۶۱ مورد و تعیین ماهیت صادراتی نیز ۱۷ مورد بوده است.

وی با اشاره به صدور هفت پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی شهرستان در یکسال گذشته، افزود: ۱۱ مورد پروانه کاربرد علامت استاندارد نیز طی این مدت در ملایر باطل شده است.

رییس اداره استاندارد ملایر با بیان اینکه همچنین ۲۸۴ مورد بازدید فنی نظارتی و ۸۰۵ مورد نمونه‌برداری ادواری از واحدهای تولیدی انجام شده است، ادامه داد: صدور تاییدیه ۱۰۸ آسانسور و انجام ۲ هزار و ۲۶۵ مورد بازرسی در قالب طرح طاها از دیگر فعالیت های اداره استاندارد در شهرستان ملایر است.

به گفته وی، تعداد واحدهای تولیدی فعال مشمول استاندارد در شهرستان ملایر را ۱۲۸ واحد فعال، واحدهای تعطیل و واحدهای غیرفعال ۳۷ مورد، ۱۲۷ مورد پروانه معتبر و ۲۹۹ مورد فرآورده استاندارد عنوان کرد.

وی افزود: شماره تلفن ۱۵۱۷ برای رسیدگی به شکایات و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ برای استعلام وضعیت اعتبار پروانه در حوزه استاندارد آماده دریافت نظرات و پیشنهادات مردم است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار