نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. شهريور 1401 - 10:44   |   کد مطلب: 31278
فرماندار ویژه ملایر گفت: در سال پیش رو بخش‌های مسکن، صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی باید پیشران اقتصادی این شهرستان باشند به نحوی که در این حوزه‌های پیشران باید به رشد ۲ برابری برسیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ «سلمان اسماعیلی» در جشنواره شهید رجایی شهرستان ملایر و گرامیداشت روز کارمند، افزود: ما باید به اطلس جامع سرمایه‌گذاری ملایر برسیم و برای رسیدن به این اهداف، مدیران باید از حالت انفعال خارج شوند که این کار توسط معاونت اقتصادی فرمانداری آغاز و به زودی تهیه و در دسترس مردم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: ارزیابی‌ها و اقداماتی که طی ماه‌های گذشته انجام شده نشان می دهد که اکثر مسئولان و کارمندان مجموعه اداری شهرستان خیرخواه، باانگیزه، مردمی و پرتلاش هستند و این زحمات آنها قابل تقدیر است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: در سال پیش رو بخش‌های مسکن، صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی باید پیشران اقتصادی این شهرستان باشند به نحوی که در این حوزه‌های پیشران باید به رشد ۲ برابری برسیم.

اسماعیلی افزود: طی چند ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و با وجود همه فشارها، تهدیدها و عملیات روانی دشمن، مردم ایستادند و به دولت اعتماد کردند.

وی با بیان اینکه هیچ تلاشی جز با همراهی، بصیرت، خیرخواهی، هوشمندی و صبر مردم به نتیجه نمی‌رسد، از همراهی و اعتماد مردم قدردانی کرد و گفت: مدیران در هیچ شرایطی در روند خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی نکنند.

فرماندار ویژه ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ۷۰ شهید کارمند در این شهرستان، اظهار داشت: به ازای هر صندلی مدیریت در ملایر، یک شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده تا امروز من و شما روی این صندلی‌ها تکیه بزنیم.

وی گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی، امیدآفرینی و بیان خدمات دولت و نظام است‌ چراکه دشمن شبانه‌روز با هر ترفندی می‌خواهد جامعه ایران را ناامید کند و مردم را به عقب برگرداند.

اسماعیلی هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه در بخش آب، ۲۱۷ میلیارد تومان اعتبار پروژه عمرانی، ۵۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی در روستاها، ۱۱۰ میلیارد تومان نهضت آسفالت، توسعه ۸۰ درصدی شهرک‌های صنعتی دولتی، ۲۳ میلیارد تومان در توسعه شهرک‌های صنعتی، ایجاد ده‌ها مرکز و پایگاه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آموزش عالی، دانش‌بنیان و ده‌ها پروژه در حوزه کشاورزی طی یکسال گذشته را از جمله اقدامات مهم دولت در شهرستان ملایر برشمرد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: برای کارهای نکرده و راه‌های نرفته از مردم عذرخواهی می‌کنیم اما برای همه اقدامات انجام شده با وجود همه تحریم‌ها و کمبودها، سربلند هستیم.

وی ادامه داد: ما به ۳۱ سفر استانی عدالت‌محور دولت، ۹ سفر موضوعی رییس جمهور و حضور چهره به چهره با مردم، افتخار می‌کنیم.

اسماعیلی گفت: افتخار دولت به این است که اقتصاد کشور را شرطی نکرده و ظرفیت‌های کشور را معطل اجنبی نمی‌کند و توان داخلی را به اخم و لبخند آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس گره نمی‌زند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در کشور، گفت: افتخار دولت به این است که دولت سیزدهم به دنبال مذاکره است و از میز مذاکره فراری نیست، اما زیر بار حرف زور هیچ کسی نخواهد رفت.

در جشنواره شهید رجایی شهرستان ملایر از خدمات مدیران ۹ دستگاه اجرایی این شهرستان فرمانده انتظامی ملایر، مدیر توزیع برق ملایر، مدیر کمیته امداد، شهردار ملایر، بخشدار مرکزی، شهردار سامن، رئیس شرکت گاز، رئیس بانک کشاورزی و رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر به عنوان مدیران نمونه تقدیر شد.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار