نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. شهريور 1401 - 8:20   |   کد مطلب: 31283
مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری ۲۰ طرح ختم قرآن کریم به صورت مجازی هدیه به پیشگاه پیامبر اکرم(ص)، امام رضا(ع) امام حسن( ع) در ایام ۲۸ صفر، برگزاری ۲۰ طرح ختم قرآن کریم به صورت مجازی هدیه به پیشگاه امام حسین (ع) در ایام اربعین حسینی و برگزاری اختتامیه ۱۳ دوره کلاس های تابستانی در قالب کلاس های قرآنی در طول ماه صفر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ایرج یارمحمدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اجرای برنامه های قرآنی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه صفر، افزود: پنج کرسی تلاوت در مساجد سطح شهر و روستا بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد برگزار می شود که در آن یک نفر از قاریان برجسته شهر به تلاوت قرآن پرداخته و در ادامه یکی از روحانیون آیات تلاوت شده را شرح و توضیح می دهند.

وی از برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت دهه آخر ماه صفر در موسسات قرآنی و خانه های قرآن شهری و روستایی و چاپ برگه های ختم قرآن به صورت جزء خوانی و توزیع در هیئات به منظور ختم قرآن در شب اربعین و شب ۲۸ صفر و مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خبر داد.

مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به اینکه امسال در شب و روز عاشورا نیز بیش از۲۰  ختم کامل قرآن کریم در شهر ملایر انجام و ثواب آن به پیشگاه مقدش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) اهدا شد، گفت: هدف از برگزاری این طرح انس بیشتر مردم با قرآن در شب و روز عاشورا بود.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: با توجه به وصیت پیامبر اکرم(ص) در قالب حدیث ثقلین کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچون سال های گذشته این طرح را در سطح شهر اجرا کرد، همچنین این کانون نسبت به طراحی برگه های ختم قرآن در قالب قرائت یک جزء قرآن و توزیع برگه ها بین عزاداران اقدام کرد.

وی افزود: از این طرح حدود ۶۰۰ نفر استقبال کردند که در نهایت ۲۰ ختم کامل قرآن انجام و ثواب آن به پیشگاه مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اهدا شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار