نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. شهريور 1401 - 8:21   |   کد مطلب: 31284
در ماه‌های اخیر اسامی مختلفی برای تصدی این وزارت خانه در محافل مختلف نقل می‌شود و با توجه به اینکه فرصت دولت برای معرفی این وزیر رو به اتمام است روز گذشته در محافل مختلف خبری از دو گزینه مهرداد بذرپاش و حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه به‌عنوان گزینه‌های نهایی نام‌برده شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ پس از استعفای حجت‌الله عبدالملکی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نخستین تغییر در کابینه آیت‌الله رئیسی انجام شد و از خردادماه این وزارتخانه با سرپرست مدیریت می‌شود.

پس از استعفای عبدالملکی مهلت دولت برای معرفی گزینه جدید این وزارتخانه آغاز شد و دولت تا ۲۴ شهریور فرصت دارد تا گزینه نهایی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به مجلس معرفی کند.

در ماه‌های اخیر اسامی مختلفی برای تصدی این وزارت خانه در محافل مختلف نقل می‌شود و با توجه به اینکه فرصت دولت برای معرفی این وزیر رو به اتمام است روز گذشته در محافل مختلف خبری از دو گزینه مهرداد بذرپاش و حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه به‌عنوان گزینه‌های نهایی نام‌برده شد.

بذرپاش هم‌اکنون به‌عنوان رئیس دیوان محاسبات مشغول فعالیت بوده و حجت‌الاسلام آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی است.

این دو گزینه بیشتر به گمانه‌زنی‌های خبری مربوط شده که ابتدا توسط روزنامه دنیای اقتصاد منتشر شد و به‌عنوان شنیده مطرح‌شده است اما نکته قابل‌توجه این است که با توجه به اینکه حجت‌الاسلام آزادیخواه هم‌اکنون به‌عنوان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مشغول فعالیت است خبر گزینه بودن وی برای پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشتر در محافل خبری و مجازی شهرستان ملایر مطرح شد.

در این راستا حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اهالی رسانه ملایر با اشاره صحبت‌های مطرح‌شده درباره پست وزارت اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم ملایر در دو دوره بنده را به‌عنوان نماینده انتخاب کنند کردند اگر چنین پیشنهادی به من داده شود منتخب مردم بودن را عوض نمی‌کنم.

وی افزود: افتخار نوکری و وکالت مردم را سرمایه معنوی، تکلیف شرعی و فرصتی برای خدمت تلقی کرده و با این پیشنهاد‌ها قاعدتاً نباید عوض کنم و عوض نمی‌کنم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سنگر نمایندگی می‌توان خدمات بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف داشت و مسیر نمایندگی را باقوت ادامه خواهم داد.

 

به گزارش ملایری‌ها؛ یکی از مسائلی که همواره در دوره‌های مختلف مجلس شورای اسلامی برای برخی نمایندگان مطرح‌شده معرفی آنان از طرف دولت برای تصدی یکی از وزارتخانه‌ها و حضور در کابینه دولت و یا حضور در پست‌های مدیریتی مختلف است که برخی مواقع هم موافقت آن نماینده‌ها مواجه شده و پست نمایندگی را خالی می‌کنند.

نماینده‌هایی که این پیشنهاد به آن‌ها می‌شود هرگز نباید فراموش کرد که اگر به جایگاهی رسیده به سبب رأی مردم است و نباید به اعتمادی که مردم به آنان داشته پشت کنند.

صحبت‌های حجت‌الاسلام آزادیخواه گویای این امر است و امید است که در مدت باقیمانده مجلس یازدهم شاهد خالی ماندن یکی از صندلی‌های ملایر در مجلس نباشیم و دو نماینده ملایر با وحدت رویه و در راستای اعتلای هرچه بیشتر شهرستان ملایر تلاش کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار