نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. شهريور 1401 - 8:42   |   کد مطلب: 31307
استاندار همدان با بیان اینکه راه‌آهن همدان _ ملایر پیشرفت خوبی دارد گفت: به دنبال فراهم کردن ایستگاه راه‌آهن در شان مردم همدان هستیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جریان بازدید از پروژه‌های اجرایی شرکت زیرساخت راه‌های استان اظهار کرد: امروز با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در‌ حوزه زیرساخت و عمران، پروژه‌‌های زیرساختی سطح استان بازدید و پیشرفت روند اجرایی آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نخستین بازدیدی که انجام شد از راه‌‌‌‌آهن همدان، ایستگاه آن و مسیر منتهی به این ایستگاه بود، چهارخطه کردن مسیر منتهی به این ایستگاه، به سرعت در حال انجام است.

استاندار همدان بیان کرد: با توجه به پیگیری‌ها و اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور به استان به پروژه‌های زیرساخت در نظر گرفته شد، به دنبال‌ این هستم که این طر‌ح‌ها به سرعت تکمیل شوند، پیمانکار و مجری طرح را مکلف کردیم که به کار خود سرعت ببخشند، تا بتوانیم یک‌ ایستگاه در شان مردم همدان فراهم‌ کنیم.

وی بازدید بعدی خود را از پروژه راه‌آهن همدان به ملایر است عنوان کرد و گفت: این پروژه در دو بخش تعریف شده، بخش اول پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و تقریبا به سرعت در حال انجام است و بخش دوم نیاز به خاک‌برداری دارد.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعتباراتی که در‌ سفر رئیس جمهور به استان به پروژه‌ها اختصاص یافته، اقدامات این طرح‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار