نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. شهريور 1401 - 9:42   |   کد مطلب: 31339
موکب محبان حضرت رقیه با حضور۸۰ نفر از اهالی روستای دهنو آورزمان به زائران اباعبدالله الحسین بصورت شبانه روزی خدمات دهی می کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ شور حسینی و خدمت به زائران ابا عبدالله این روزها در گوشه گوشه شهر ملایر دیده می شود و  اهالی روستای دهنو آورزمان نیز در استقبال و پذیرایی از  از زائران امام حسین(ع) سنگ تمام گذاشته اند.

نام موکب را به یاد دردانه سه ساله ابا عبدالله(ع) به نام محبان حضرت رقیه(س) گذاشته اند و بیش از 80 نفر از اهالی رویتا همه روزه به دنبال خدمات دهی و خدمت رسانی به زائران اما

اهالی روستای دهنو آورزمان به واسطه دیانت و علاقمندی به ساحت مقدس اهل بیت (ع) از دیرباز عنایت ویژه‌ای به موضوعات عاشورا و اربعین داشتند و این روزها اقدامات آنان در موکب محبان حضرت رقیه(س) خود گواهی بر این امر است.

 مردم این روستا با تمام امکانات و ظرفیت‌ها به موضوع اربعین ورود کردند و انسال برای نخستین بار به همت خیرین و تک تک مردم از 17 شهریور ماه موکب خود را راه اندازی کردند و به عشق خدمت به زائران کربلا تلاش می کنند . شبانه روزی خدمات دهی می کنند.

 این موکب در سه وعده اصلی  صبحانه، ناهار، شام و میان وعده خدمت رسانی می کند و روزانه بیش از 4 هزار و 500 غذا طبخ و در بین زائران توزیع می شود.

موکب محبان حضرت رقیه آمادگی اسکان ۳۰۰ زائر را در محل موکب با ارائه امکانات رفاهی از جمله پتو، وسایل بهداشتی و سرویس بهداشتی دارد تا تا سه روز پس از اربعین به فعالیت خود ادامه می شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار