نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

31. شهريور 1401 - 9:10   |   کد مطلب: 31357
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای شهریور ماه تا ۲۸ شهریور ماه، ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی‌بوس از ملایر برای جابجایی زائران کربلا اعزام شدند که ۳۴۵۰ مسافر را تاکنون به مقصد رسانده‌اند.

به گزارش ملایری‌ها؛  هاشم اسکندریان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جا به جایی مسافران اربعین اظهار کرد: از ابتدای شهریور ماه تا ۲۸ شهریور ماه، ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی‌بوس از ملایر برای جابجایی زائران کربلا اعزام شدند که ۳۴۵۰ مسافر را تاکنون به مقصد رسانده‌اند.

وی فزود:  از جمله اقدامات اداره راهداری برای رفاه حال زائرین در این ایام میتوان به برگزاری میز خدمت در ترمینال بزرگ برون شهری و استقرار نیروی راهداری بصورت مستمر در ترمینال اشاره کرد.

اسکندریان بیان کرد: در همین راستا برگزاری جلسات مستمر با مدیران شرکت‌ها مبنی بر اعزام ناوگان به مهران به منظور جابجایی زائرین به شهرستان، تسطیح و ریگلاژ موکب‌های شهرستان و تامین آب با تانکر برای موکب ها حسب نیاز انجام شد.

اسکندریان به برگزاری گشت‌های مستمر در طول محورها، هماهنگی با پلیس راه برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی در طول محورها،آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی در طول ایام و اعزام هفت دستگاه از ناوگان راهداری ملایر به مرز مهران، خبر داد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: با توجه به افزایش حجم تردد زائرین، خط کشی محور آورزمان و راه اندازی مجدد روشنایی گردنه آبدر جهت رفاه حال زائرین صورت پذیرفت.

وی به ایمن سازی محور آورزمان به طول ۱۰ کیلومتر، نصب تابلوی راهنمای سفر در مسیر تردد زائرین اربعین آورزمان، ایمن سازی محور اراک به طول ۱۰ کیلومتر، روکش محور اراک باند برگشت مجموعا به طول هفت کیلومتر و خط کشی محور اراک به طول پنج کیلومتر اشاره کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار