نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. مهر 1401 - 9:19   |   کد مطلب: 31365
حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری گفت: ملت ایران هیچ وقت از نظام اسلامی دست برنمی‌دارند چرا که در دوران جنگ تحمیلی مردم در مقابل ابرقدرتهای شرف و غرب هشت سال ایستادند و همه زخم ها و ترد ها را تحمل کردند اما از کشور دست نکشیدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری امام جمعه ملایر در اجتماع بزرگ امت محمد رسول الله(ص)مردم ملایر با اشاره به آشوب های اخیر در کشور اظهار کرد: عده ای به بهانه مرگ مشکوک مهسا امینی تا کنون ۴۱ نفر را در کشور به دقتل رسانده اند.

وی افزود: عده ای فریب خورده امروز شعار مرگ بر دیکتاتور سرمی دهند که خود از دیکتاتوران بین المللی حمایت می‌شوند.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: باید قوه قضاییه به جد با اغتشاشگران و اشوب گران در کشور برخورد کرده و هزینه خسارت های وارد شده به کشور را از این افراد بگیرندپ.

وی با بیان اینکه عده ای فریب سفر و اقامت اروپا و آمریکا را خورده در مقابل کشور خود ایستاده اند، گفت: اگر رأفت اسلامی نبود اکنون خیلی ها نمی توانستند در کشور حضور داشته باشند و خون بیگناهان را به زمین بریزند.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: ملت ایران هیچ وقت از نظام اسلامی دست برنمی‌دارند چرا که در دوران جنگ تحمیلی  مردم در مقابل ابرقدرتهای شرف و غرب هشت سال ایستادند و همه زخم ها و ترد ها را تحمل کردند اما از کشور دست نکشیدند.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای نیروی انتظامی در روزهای اخیر گفت: کسانی که به امنیت آفرینان کشور رحم نمی کنند چگونه می خواهند بر ملت رحم کنند

امام جمعه ملایر گفت: از نماینده های مجلس می خواهیم قانون صیانت را جدی بگیرند چرا که امروز ما قربانی جنگ فرهنگی می دهیم و تا کی باید این ملت هزینه بدهند تا جلوی این خسارت ها گرفته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار