نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. مهر 1401 - 8:58   |   کد مطلب: 31388
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله نجفی مقدم گفت: جشن بزرگ "پیامبر مهربان من" روز پنجشنبه در پارک چمران ملایر به همراه برگزاری غرفه‌های مختلف کارگاه کودک، نقاشی خیابانی، مشاوره حقوقی، ایستگاه صلواتی، نقاشی صورت و مولودی‌خوانی و سرودخوانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله نجفی مقدم مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برگزاری  مراسم‌های هفته وحدت در ملایر اظهار کرد:  به مناسبت هفته وحدت برنامه‌های جشن در نقاط مختلف هرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود:  در پنج نقطه حاشیه شهر ملایر به‌عنوان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی و در محله‌های سرجو، طالقانی، جعفرآباد، امامزاده عبدالله(ع) و شهید زرینی   جشن میلاد پیامبر(ص) برگزار می‌شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری جشن میلاد پیامبر در سی مسجد شهرستان  اشاره کرد و گفت: اعزام مداح و سخنران به نقاط مختلف، تولید و انتشار  محتواهای فرهنگی با موضوع هفته وحدت در رسانه‌های مجازی، دیداری با تعدادی از اهل تسنن ساکن در ملایر از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر است.

 

وی بیان کرد: با توجه به مسائل پیش‌آمده در هفته‌های اخیر در کشور با هماهنگی‌های انجام‌شده با مربیان تربیتی و روحانیون مدارس برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و رفع شبهه انجام‌شده است.

 

حجت‌الاسلام نجفی مقدم بیان کرد: در این هفته ائمه جماعت مساجد مختلف سطح شهرستان سخنرانی‌هایی با موضوع وحدت و توطئه‌های دشمنان در رابطه وحدت با شیعه و سنی برگزار می‌کنند.

 

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مختلف در هیئات مذهبی خواهران ملایر تصریح کرد: در این هیئت‌ها علاوه بر برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم روشنگری در رابطه با جایگاه زن و حجاب برگزار می‌شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: برگزاری دو محفل انس با قرآن کریم در ملایر و ازندریان، مسابقات قرآنی  و 10 ختم قرآن ازجمله برنامه‌های قرآنی در هفته وحدت است.

 

وی به برگزاری جشن بزرگ پیامبر مهربان من اشاره کرد و گفت: این جشن روز پنجشنبه در پارک چمران ملایر به همراه برگزاری غرفه‌های مختلف کارگاه کودک، نقاشی خیابانی، مشاوره حقوقی، ایستگاه صلواتی، نقاشی صورت و مولودی‌خوانی و سرودخوانی برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام نجفی مقدم بیان کرد: برگزاری اجتماع جوانان و نوجوانان امت رسول‌الله هم‌زمان با روز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر از دیگر برنامه‌های شاخص هفته وحدت در ملایر است.

 

وی افزود: این تجمع پیش از خطبه‌های نماز جمعه به همراه مولودی‌خوانی و اجرای سرود سلام فرمانده و مسابقات برگزارمی‌شود.

 

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار