نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. آبان 1401 - 8:20   |   کد مطلب: 31478
حجت الاسلام و المسلمین احمد چهاردولی گفت: در راستای توجه به مناطق حاشیه شهر در غالب طرح های محله های بازآفرینی در ۵ مدرسه محلات حاشیه شهر زمین چمن مصنوعی افتتاح می شود.
حجت الاسلام و المسلمین احمد چهاردولی سخنگوی شورای شهر  ملایر در گفتگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به افتتاح نخستین زمین چمن مصنوعی در محوطه مدرسه حاج هندی اظهار کرد: در راستای  توجه به مناطق  حاشیه شهر در غالب طرح های محله های  بازآفرینی  در ۵  مدرسه محلات  حاشیه شهر زمین چمن مصنوعی افتتاح می شود.
 
وی افزود: این طرح با همراهی و مشارکت  شهرداری و آموزش و پرورش و در مدارس مورد نظر اجرا شده که کارهای زیر بنایی سه زمین چمن مصنوعی تا کنون آماده شده و دو محل نیز در دست اقدام است.
 
سخنگوی شورای شهر  ملایر با بیان اینکه سهم شهرداری برای هر زمین چمن مصنوعی ۱۵۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: شهرداری  علاوه بر سهم خود  زیرسازی های  لازم را برای اجرای این طرح را نیزانجام می دهد.
 
وی گفت :با هماهنگی های انجام شده در صورت اجرای این پنج طرح سهمیه های دیگر نیز به آموزش و پرورش تخصیص داده می شود.
 
 
حجت الاسلام چهاردولی  بیان کرد:   علاوه بر دانش آموزان این مدارس در تایم های این محل های ورزشی بعد از ظهر برای استفاده عموم متقاضیان به صورت رایگان قرار دارد.
 
وی تاکید کرد: توجه به مناطق حاشیه شهر یکی از اولیوت های اصثلی در شورای شهر ملایر است که در راستای نهضت آسفالت اقدامات موثری در این مناطق انجام شده است.
 
انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار