نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آبان 1401 - 8:48   |   کد مطلب: 31486
امیر مهدوی گفت: طرح "قرار دوازدهم" از 12 فروردین‌ماه امسال در ملایر به‌صورت رسمی کلید خورد و هر ماه در ملایر اجرا می شود و این ماه به 50 بیمار نیازمند 85 میلیون تومان کمک شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ امیر مهدوی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  با اشاره به اجرای طرح "قرار دوازدهم" در ملایر با رویکرد ترویج فرهنگ مهدویت  اظهار کرد: این طرح در قالب ارائه خدمات اجتماعی و با ساختاری جهادی و مشارکتی جهت اجرا در بقاع متبرکه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از  سال گذشته ابلاغ شده و  شهرستان ملایر نیز به‌صورت غیررسمی در حال اجراست، تصریح کرد: ساماندهی و تقویت مواسات،  افزایش مشارکت مردمی با اقدامی جهادی در دوازدهم هر ماه، توزیع بسته‌های معیشتی معطر به نام و یاد امام دوازدهم(عج) و اهدا به خانواده‌های کم‌برخوردار  از اهداف این طرح است.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر  ترویج فرهنگ مهدویت و انتشار نام و یاد امام زمان(عج)، در طول سال، ترویج فرهنگ خدمت به محرومین به‌عنوان یکی از وظایف منتظران، شبکه‌سازی مهدوی جهت ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و ایجاد رویه ثابت و هم‌صدایی بقاع متبرکه در توزیع بسته‌های معیشتی و ارائه خدمات اجتماعی از دیگر اهداف این طرح نام برد.

وی گفت:  ایجاد زمینه خدمت‌رسانی عمومی، افزایش مشارکت عمومی و برون‌سپاری ارائه خدمات با محوریت بقاع متبرکه، انعکاس و بازتاب خبری مناسب، ارائه خدمات اجتماعی توسط بقاع متبرکه  از دیگر اهدافی است که در راستای اجرای این طرح دنبال می شود.

مهدوی گفت: اجرای طرح "قرار دوازدهم" از 12 فروردین‌ماه امسال در ملایر به‌صورت رسمی کلید خورد،و هر ماه در ملایر اجرا می شود.

وی افزود: این ماه نیز برای هشتیمن ماه متوالی طرح قرار دوازدهم در ملایر اجرایی و  به 50 بیمار بی بضاعت و سخت درمان  کمک مالی شد.

 وی مبالغ کمک شده به بیماران را  85 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: تعدادی از این بیماران معرفی شده از نهاد کمیته امداد ملایر بودند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار