نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1401 - 8:38   |   کد مطلب: 31509
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: بی‌شک خدمات ارزنده این محیط‌بان فداکار در حفظ و صیانت از محیط زیست و ایثارگری‌های خالصانه وی هیچگاه از یاد و خاطره مردم قدردان شهرستان و دوستداران محیط زیست محو نخواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه با صدور پیامی درگذشت جانگداز «یاسین یاری» یکی از محیط‌بانان مخلص، دلسوز و متعهد کشور با به جامعه بزرگ محیط زیست کشور، استان همدان و شهرستان ملایر و خانواده معزز وی در حین صیانت از انفال الهی، تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: خوشا به حال کسانی که در راه صیانت از انفال الهی و پاسداری از محیط زیست ارزشمند ایران اسلامی‌مان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

این پیام ادامه می‌دهد: یکبار دیگر خون بهترین فرزندان این مرز و بوم، نهال طیبه این سرزمین را آبیاری کرد و با از دست دادن یکی از محیط‌بانان مخلص و وظیفه‌شناس و یکی از نیروهای مردمی حافظ محیط زیست شهرستان ملایر، مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ملایر را در غم این جوان غیور و سختکوش داغدار کرد.

همچنین سرهنگ «جمشید محبت‌خانی» فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست کشور در پیامی شهادت محیط‌بان «یاسین یاری» را جامعه‌ محیط‌بانی کشور و دوست‌داران محیط‌زیست تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: با کمال تأسف، همکار گرامی محیط‌بان یاسین یاری، از نیروهای پرتلاش منطقه‌ی لشگردر استان همدان، در حین انجام مأموریت و بر اثر حادثه‌ سقوط از ارتفاعات، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار