نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1401 - 8:41   |   کد مطلب: 31511
قائم مقام مدیرعامل و مدیر توزیع نیروی برق ملایر با بیان اینکه امسال بیش از ۶۰ میلیارد تومان ‏پروژه از محل اعتبارات داخلی، شهرستانی و استانی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ‏این پروژه‌ها در بیش از ۵۰ روستا و شش شهر شهرستان رقم می‌خورد.‏

به گزارش ملایری‌ها؛ رضا شیردره  در حاشیه بازدید میدانی و بررسی روند اجرای پروژه های مدیریت توزیع نیروی برق ملایر با حضور خبرنگاران، افزود: اهم پروژه های امسال شامل اصلاح و بهینه سازی، توسعه و احداث، نصب روشنایی، مقاوم سازی، تعمیرات شبکه، جابجایی پایه‌ها و ‌تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار است.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته به اندازه ۳۰ سال در حوزه توزیع برق ملایر کار جهادی صورت گرفته است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ ترانس جدید برق در سطح روستاها و شهرهای ملایر نصب شده است.

شیردره با بیان اینکه نمونه شاخص اقدامات راهبردی صورت گرفته مدیریت توزیع برق ملایر را می‌توان در روستاهای حرم آباد و ازناو و خیابان‌های سعدی و شکیبا شاهد باشیم، ادامه داد: امسال در خیابان سعدی و کوچه‌های مجاور آن شبکه‌های فشار ضعیف، اصلاح و بهینه سازی شد.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر خاطرنشان کرد: در خیابان سعدی ۱۷ کیلومتر اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع برق و جابجایی ۴۰ اصل پایه فرسوده را به مبلغ چهار میلیارد تومان انجام دادیم که نقش بسزایی در تقویت زیرساخت‌های شبکه توزیع برق داشته و این روند در سطح شهرستان تا پایان سال ادامه دارد.

شیردره به جابجایی پایه‌های برق از وسط کوچه ها و معابر در روزهای تعطیل با هماهنگی پلیس راهور و تبدیل سیم‌های مسی به کابل‌های خودنگهدار در این پروژه اشاره کرد و گفت: با اقدامات انجام شده قابلیت اطمینان شبکه بالا رفته و امکان سرقت کاهش پیدا می‌کند.

این مقام مسئول در ادامه در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های برق روستای ازناو، گفت: اصلاح ۱۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط اصلاح و بهینه سازی شبکه به طول دو کیلومتر، نصب ۵۱ پایه و نصب یک ترانس برق جدید با هدف تقویت زیرساخت‌ها و تامین برق ساکن این روستا با اعتبار دو میلیارد تومان محقق شد.

 

مدیر توزیع برق ملایر وی با بیان اینکه ترانس جدید در روستای ازناو به میزان ۲۵۰ کیلو ولت آمپر برق مشترکین جدیدی که در حال ساخت و ساز هستند را تامین می‌کند، خاطرنشان کرد: قطعاً این پروژه باعث افزایش رضایتمندی مشترکین می‌شود.

شیردره در حاشیه بازدید از روستای حرم آباد نیز بیان کرد: در این روستا ۴۰۰ متر شبکه فشار قوی، ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۲۰۰متر شبکه فشار ضعیف اصلاح و بهینه سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این اقدامات، ۱۵ پایه فشار ضعیف جدید و یک دستگاه ترانسفورماتور در این روستا مجموعا به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان نصب شده است، همچنین در روستای حرم آباد بحث اصلاح و بهینه سازی شبکه و تبدیل سیم‌های فرسوده مسی به کابل خودنگهدار را انجام دادیم./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار