نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. آذر 1401 - 9:23   |   کد مطلب: 31519
با حضور فرمانده سپاه انصارالحسن همدان؛
افتتاح سه کارگاه اقتصاد مقاومتی و ۲ واحد مسکونی در ملایر
به مناسبت هفته بسیج و با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان سه کارگاه اقتصاد مقاومتی شامل ۲ کارگاه مرواربافی و یک تعاونی فرش و ۲ واحد مسکونی مددجوان کمیته امداد و نیازمندان،در ملایر اغتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان  در آئین بهره برداری از طرح های بسیج سازندگی شهرستان ملایر با اشاره به نقش موثر جهادگران بسیجی در سطح استان اظهار کرد: همزمان با ایام هفته بسیج  68 پروژه با 35 میلیارد تومان در سطح استان همدان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه احداث منازل مسکونی از اقدامات برجشته بسیج سازندگی است تصریح کرد: در ایام هفته بسیج همچنین 40 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد  توسط گروه های جهادی احداث و تحویل خانواده ها شد.

وی افزود:  این واحدهای مسکونی در قالب تفاهم‌نامه بسیج سازندگی با کمیته امداد و توسط گروه‌های جهادی احداث می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ببه برپایی نمایشگاه نمایشگاه "ایران قوی" و اقتصاد مقاومتی در شهرستان ملایر اشاره و بیان کرد: نمایشگاه "ایران قوی" و  حضور  ارتش و سپاه در کنار یکدیگر ، یادآور روزهای  دفاع مقدس است  که رزمندگان اسلام رشادت‌های زیادی را از خود به نمایش گذاشتند.

 مجیدی بر لزوم بازدید نسل جوان از این نمایشگاه، اظهار داشت: ایران اسلامی هم اینک در بعد نظامی و صنایع هوافضا، بهترین عملکرد را داشته است.

 با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ۲ واحد مسکونی  در شهر ملایر و روستای مهرآباد مددجویان افتتاح و تحویل خانواده های نیازمند شد.

همچنین در این روز کارگاه‌های مُرواربافی و سبدبافی با اشتغالزایی بیش از ۱۵ نفر و یک تعاونی فرش با اشتغالزایی 35 نفر افتتاح شد.

سردار مجیدی با حضور حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر و فرمانده سپاه ناحیه ملایر با خانواده شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار